اخبار, تلفن همراه

هواوی گوشی تاشو جدید تا قبل از سال 99 عرضه خواهد کرد

گوشی تاشو جدید هواوی

گوشی تاشو جدید هواوی تا قبل از سال 99 عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که هواوی خود را برای معرفی دومین گوشی هوشمند تاشو آماده می کند. این شرکت قصد دارد تا برای تولید گوشی تاشو هوشمند با سامسونگ رقابت بیشتری داشته باشد بنابراین به زودی یک گوشی تاشو جدید رونمایی خواهد کرد.

هواوی به طور رسمی تأیید کرده است که کنفرانس مطبوعاتی مجازی را در 24 فوریه در ساعت 3 بعد از ظهر در بارسلونا ، اسپانیا برگزار می کند. این باعث می شود اولین شرکتی باشد كه پس از لغو GWMA MWC 2020 ، به صورت آنلاین یک رویداد برگزار کند. این شركت آن را به عنوان كنفرانس مطبوعاتی مجازی فراخوانی می كند زیرا به عنوان اصلی ، كلیدی را از پیش ضبط شده در این رویداد در بارسلونا به نمایش می گذارد ، و پس از آن تجربه آزمایشی روی سایت قرار می گیرد.

گوشی تاشو جدید هواوی

گوشی تاشو جدید هواوی

علاوه بر این ، جیزموچینا خبر می دهد که  هواوی گوشی هوشمند جدید تاشو خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد. می توانیم تأیید کنیم که این تاشو Huawei Mate X نیست که سال گذشته اعلام شد. بنابراین ، این یک مدل تاشو کاملاً جدید است که در این رویداد در بارسلونا راه اندازی و به نمایش گذاشته می شود. این شرکت همچنین در نظر دارد در همین رویداد چند محصول فناوری تولید مصرف کننده دیگر را نیز اعلام کند.


محصولات مرتبط:


متأسفانه ، ما از هویت گوشی تاشو جدید مطمئن نیستیم. این می تواند مدل Huawei Mate XS باشد که در سال 2019 ذکر شد. مدیرعامل هواوی ، ریچارد یو سال گذشته تأیید کرده بود که Mate XS دارای پردازنده بهتری (Kirin 990 5G) ، نمایشگر بهبود یافته و یک مکانیزم لولا به روز شده است. همچنین انتظار می رود که Mate XS تغییراتی در طراحی آن ایجاد کند که باعث می شود این فشرده تر و با دوام تر باشد.

گوشی تاشو جدید هواوی

آنر نیز همچنین در همان روز ساعت 18:30 CEST در بارسلونا رویدادی را برگزار می کند که محصولات جدید خود را معرفی و عرضه کند. با لغو نمایشگاه MWC 2020 شرکت های معتبر گوشی هوشمند در دنیا تصمیم گرفتند تا رویداد های خود را به صورت آنلاین و از راه دور برقرار کنند تا از لحاظ مالی برای آن ها ضرری در پی نداشته باشد یا حد اقل این ضرر به کمترین میزان خود برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *