اخبار, تلفن همراه

هواوی پی اسمارت 2019 (Huawei P smart 2019) با قیمت عالی عرضه شد

هواوی پی اسمارت 2019

گوشی هواوی پی اسمارت 2019 (Huawei P smart 2019) چند هفته پیش رونمایی شد و حالا با قیمت بسیار عالی در بازار جهانی رونمایی شد. مشخصات فنی و طراحی ظاهری گوشی همچنین قیمت نهایی آن را در بازار بررسی خواهیم کرد.

هواوی پی اسمارت 2019

یکی از جدیدترین گوشی های میان رده هواوی، هواوی پی اسمارت 2019 نام دارد. این گوشی را می توان بهترین گوشی میان رده رونمایی شده از سوی شرکت هواوی نامید. بالاخص این که روی آن پردازنده کایرین 710 هواوی قرار داده شده است.

تنها 2 سال از معرفی سری اول هواوی پی اسمارت می گذرد، گوشی که نظر بسیاری از کاربران را در سطح گوشی های میان رده جذب کرد. حال نوبت آن رسیده تا به نسل جدید این گوشی سلام کنیم! هواوی پی اسمارت 2019 با طراحی مدرن و مشخصات سخت افزاری عالی در قامت یک میان رده عرضه می شود.

معرفی گوشی هواوی پی اسمارت 2019

در این نسخه از گوشی هواوی پی اسمارت 2019، می توان تفاوت بسیار بزرگی را در بخش صفحه نمایش آن مشاهده کرد. وجود یک نمایشگر 6.21 اینچی و قدر نسبت صفحه 19.5:9 باعث می شود که حتی صفحه نمایش را در حالت بزرگتر از میزان اندازه نمایش آن ببینیم.

همچنین روی این صفحه نمایش یک ناچ مروارید شکل قرار داده تا بتوان دوربین سلفی را روی آن جا داد. به علاوه این که صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 415ppi است که برای یک گوشی میان رده بسیار عالی است. کیفیت صفحه نمایش نیز فول اچ دی بوده و عناصر را به زیبایی روی گوشی نشان می دهد.

باید گفت که هواوی روی این سری از گوشی خود نه تنها به کاربرانی که علاقه به عکاسی سلفی دارند اهمیت داده، بلکه روی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن سیستم های هوشمند نرم افزاری و سخت افزاری پیاده کرده تا کاربران بتوانند به راحتی با دوربین سلفی آن عکس های طبیعی و عالی بگیرند.

هواوی پی اسمارت 2019 دارای یک دوربین دو گانه اصلی است که از دو لنز مجزا 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. با این دو لنز می توان طبیعی ترین و زیباترین عکس های پرتره ممکن را ثبت کرد. سیستم قدرتمند و هوشمندی که روی دوربین این گوشی پیاده شده نیز می تواند با تشخیص بیش از 500 صحنه متفاوت به صورت به هنگام تصاویر را بهینه کند و تجربه کاربری را روی آن بهبود ببخشید. باید گفت که هواوی در همه سری هایی که نام P روی آن هک شده، از بهترین دوربین های ممکن استفاده می کند. هواوی پی اسمارت 2019 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

هواوی پی اسمارت 2019

به‌علاوه HUAWEI AI Image Stabilization (سیستم هوش مصنوعی لرزش‌گیر هواوی) در همکاری با دوربین به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های شبانه روشن، پرجزییات و با نویز کم بگیرد؛ آن هم بدون نیاز به سه‌پایه.

مشخصات سخت افزاری

سری جدید تراشه هواوی ، کایرین 710 با 8 هسته پردازشی و تکنولوژی 12 نانومتری و ماکزیمم فرکانس 2.2 گیگاهرتزی روی هواوی پی اسمارت 2019 قرار گرفته تا بیش از پیش این گوشی میان رده را به یک گوشی فوق العاده تبدیل کند.  کایرین 710 جواب‌گویی طبیعی و روان، راندمان مصرف عالی و عملکردی فوق‌العاده هنگام بازی را تضمین می‌کند. پردازنده سیگنال تصویر مستقل (ISP) و پردازنده سیگنال دیجیتال (DSP) در این تراشه تمام بهینه‌سازی‌های عکاسی و افزایش کیفیت خروجی را سرعت می‌بخشند.

سیستم عامل گوشی نیز اندروید 9 پای است که به همراه رابط کاربری تطبیق داده شده EMUI 9 هواوی بر روی گوشی سوار شده است. اندروید 9 دارای ویژگی های منحصر به فردی برای افزایش عمر باتری و کاهش استهلاک پردازنده است. پردازنده گرافیکی مورد استفاده روی این گوشی نیز GPU turbo 2.0 است و باعث می شود تا گوشی با 30 درصد بهینه سازی در زمان اجرای بازی و ویدیوهای سنگین روبرو شود.

هواوی پی اسمارت 2019 تنها با قیمت 290 دلاری در بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *