تلفن همراه

نگاهی کلی به Galaxy A41

نگاهی کلی به Galaxy A41

بررسی سامسونگ Galaxy A41

همه تلفنهای میان رده جدید سامسونگ کهکشان سری A برای ارائه انواع مختلفی از کاربران دارند ، اما Galaxy A41 هدف بی نظیری دارد. مانند گلکسی A40 سال گذشته ، Galaxy A41 برای کسانی است که دوست ندارند تلفن های بزرگ داشته باشند. Galaxy A40 در این رابطه یک عمل متعادل خوب بود و سامسونگ فقط تغییرات کافی را با گلکسی A40 ایجاد کرده است تا این امر را توجیه کند. شما یک صفحه نمایش کمی بزرگتر دریافت می کنید ، یک حسگر اثر انگشت به جای قرار گرفتن در پشت ، دوربین های عقب تر ، باتری با حدود 17٪ ظرفیت بالاتر و جدیدترین نرم افزار Samsung One UI در زیر صفحه پنهان شده است.گلکسی A41 مانند نسخه کوچکتر گلکسی A51 است. این همان پلاستیک زیبا در پشت است ، با خطوط متقاطع که نور را بدون زیبایی به داخل دریا بازتاب می دهد. به لطف صفحه نمایش 6.1 اینچی ، گلکسی A41 از Galaxy A40 بلندتر است ، اما نگران نباشید ، این هنوز یک تلفن جمع و جور است ، و همچنین نگهداری آن بسیار راحت است.

 

 

طراحی و نمایشگر Galaxy A41

صفحه نمایش Super AMOLED که رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل دارد ، به اندازه تلفن زیر 300 یورو مناسب است. رنگهای پر جنب و جوش ، سطح روشنایی عالی و سیاهپوستهای عمیق باعث می شوند تا یک تجربه عالی را مشاهده کنید. تنها چیزی که در اینجا از دست نمی رود ، نمایشگر مدرن تر Infinity-O است که در گلکسی A51 مشاهده می کنید ، اما این ممکن است واقعاً نعمت برای برخی باشد ، زیرا شکاف آب تمیز کمتر از یک سوراخ در صفحه نمایش فاصله می گیرد. همچنین چشمگیر است که سامسونگ اکنون خوانندگان اثر انگشت در صفحه نمایش را با قیمت های پایین تر ارائه می دهد. سنسورهای نمایشگر نوری سامسونگ که سال گذشته از آن استفاده کرده بود بسیار وحشتناک بودند و باعث شدند ما آرزو کنیم این شرکت به جای آن به خوانندگان فیزیکی استفاده کرده باشد. الان اینطور نیست خواننده اثر انگشت A41 سریع و دقیق است و هیچکدام از ما در اینجا در SamMobile شکایتی نداریم.

 

 

دوربین Galaxy A41

گلکسی A41 دارای سه دوربین عقب است: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی. دوربین جلو هم وضوح دوربین و هم تعداد سنسورها در اینجا افزایش یافته است ، اگرچه دوربین جلو همچنان یک سنسور منفرد 25 مگاپیکسلی است.

کیفیت تصویر چگونه است؟

خوب ، دوربین اصلی همان سنسوری است که در گلکسی A51 مورد استفاده قرار می گیرد و عکس هایی که در طول روز از خارج از کشور گرفته می شوند ، از دامنه و جزئیات دقیق و رنگهای نسبتاً طبیعی خوبی برخوردار هستند. تصاویر شبانه با نورپردازی مصنوعی کافی نیز مناسب هستند ، اما عملکرد کم نور باعث می شود چیزی مورد نظر شما باقی بماند. این امر به شما کمک نمی کند که یک حالت اختصاصی Night در A41 وجود داشته باشد ، بنابراین باید کاری را که در حالت عکسبرداری خودکار انجام می شود ، انجام دهید ، که معمولاً سر و صدای زیادی دارد و کمبود جزئیات را نشان می دهد.

دوربین فوق العاده گسترده برای کار در دست کافی است که صحنه ای وسیع تر را ضبط می کند. رنگها معمولاً از عکسهایی که با دوربین اصلی گرفته می شوند گرمتر هستند ، اتفاقی که در گلکسی A51 نیز متوجه آن شدیم. در مورد دوربین عمق 5 مگاپیکسلی ، تمام کارهایی که انجام می دهد این است که با استفاده از حالت Live Focus می توانید عکس های بوکه را ضبط کنید. تار شدن پس زمینه معمولاً روشن است و فقط برخی از مسائل مربوط به موهای فرد است ، مانند عکس های بوکه که حتی با تلفنهای حتی گرانتر نیز انجام می شود. سلفی ها دارای جزئیات جامد و رنگهای دلپذیر هستند ، حداقل در فضای باز. وقتی از نورپردازی مصنوعی سلفی می گیرید ، جزئیات زیبایی عالی نیست و نتایج کم نور بسیار پر سر و صدا و نرم است. در اینجا هیچ چیز تعجب آور نیست – این همان چیزی است که شما در مورد عملکرد دوربین جلوی پایین می شوید. در ضمن کیفیت ضبط ویدیو در بهترین حالت رضایت بخش است و در بدترین حالت قابل سرویس است. وضوح تصویری در Full HD برای دوربینهای جلویی و عقب به حداکثر می رسد ، و هیچ گزینه 60 فریم در ثانیه نیز وجود ندارد

 

نرم افزار Galaxy A41

گلکسی A41 مانند گلکسی A31 از تراشه MediaTek Helio P65 بهره می برد. در استفاده منظم ، پردازنده می تواند بیشتر کارها را بدون هیچ مشکلی حفظ کند ، اما برنامه ها معمولاً بیشتر از آنچه که می خواهم باز کنم ، بیشتر طول می کشد ، به ویژه هنگامی که آنها در پس زمینه فعال نبودند. همچنین انیمیشن ها می توانند گاه به گاه مکث کنند ، اما عملکرد کلی هنگام مرور در منوها یا استفاده از مرورگر با Galaxy A51 قابل مقایسه است. با این حال ، بازی در کل یک موضوع متفاوت است. همانطور که در بررسی Galaxy A31 ما گفتیم ، این تراشه MediaTek فقط برای بازی های ساده مناسب است. بازی PUBG یا Call of Duty تجربه خوبی نیست. در تنظیمات پیش فرض گرافیکی ، این عناوین سنگین قابل پخش هستند ، اما نرخ فریم اغلب به اندازه کافی کاهش می یابد که ترجیح می دهد آنها به هیچ وجه بازی نکنند. اگر جای دیگر بازی خواستار چیز دیگری است ، به جای دیگری بنگرید. گلکسی A41 در پایین صدا بلندگوهای منفرد دارد که هرگز تحریف نمی شود ، اما خیلی بلند نمی شود ، بنابراین حیرت انگیز است. هدفون های ارائه شده در جعبه ارزان ترین گوشی هایی است که سامسونگ برای ارائه آن دارد (بله ، این تلفن دارای جک هدفون است) و برای صدای مناسب باید برای گزینه های شخص ثالث انتخاب کنید. پشتیبانی Dolby Atmos موجود است و جدایی و عمق قابل توجه استریو را به آن اضافه می کند ، اما فقط با صدای سیمی و بلوتوث کار می کند.

 

از طریق این لینک می توانید همه محصولات Galaxy A41 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *