اخبار, تلفن همراه

نوکیا ایکس 71 اولین گوشی HMD Global مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی

نوکیا ایکس 71

شرکت HMD Global اولین گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی را با نام تجاری نوکیا ایکس 71 به زودی به بازار جهانی معرفی خواهد کرد. این گوشی هفته آینده به صورت رسمی رونمایی می شود. این مراسم در تایوان برگزار خواهد شد و اولین گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی نوکیا معرفی می شود.

نوکیا ایکس 71

هفته آینده باید منتظر یک گوشی فوق استثنایی از نوکیا باشیم. این گوشی 13 فروردین ماه سال 98 در تایوان معرفی می شود و نوکیا ایکس 71 نام دارد. به نظر می رسد که نوکیا ایکس 71 اولین گوشی شرکت HMD Global باشید که با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد. همچنین این که گوشی ذکر شده به همراه پرچمدار اصلی نوکیا یعنی نوکیا 9 پیور ویوو رونمایی خواهد شد. نام تجاری قرار داده شده برای محصول نوکیا کاملا جدید بوده و روی هیچ خط تولید دیگری از شرکت HMD Global قرار نمیگیرد، البته باید ببینید که در زمان رونمایی اسم اصلی این گوشی چه خواهد بود.

همانطور که در جریان فعالیت های شرکت HMD Global در نمایشگاه MWC 2019 شهر بارسلون هستید، این شرکت نه تنها نتوانست پرچمدار اصلی خود را حتی پس از گذشت 6 ماه از شایعات عرضه آن رونمایی کند، بلکه تنها به سه گوشی ارزان قیمت نوکیا 4.2 ، نوکیا 3.2 و نوکیا 1 پلاس نیز بسنده کرد. حال به نظر می رسد که پس از عبور از آن رویداد شرکت تصمیم گرفته تا دو گوشی میان رده و پرچمدار را به صورت همزمان رونمایی کند. معلوم نیست که دلیل این عمل توسط HMD چیست اما به نظر حرکتی جذب کننده از سوی آن های خواهد بود تا بتواند برای محصولات آتی جذب سرمایه کند و فروش گوشی های خود را در یک تاریخ خاص افزایش دهد.

 

نوکیا ایکس 71 و دوربین 48 مگاپیکسلی

همچنین این دعوتنامه نشان می‌دهد که گوشی جدید نوکیا به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض مجهز خواهد بود که جذاب به نظر می‌رسد. پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2019 عکسی منتشر شده بود که به حضور یک حفره روی نمایشگر نوکیا 8.1 پلاس اشاره داشت. این امکان وجود دارد که عکس منتشر شده مربوط به نوکیا ایکس 71 باشد. در هر صورت فقط یک هفته را رونمایی از این دیوایس باقی مانده و ما انتظار داریم به زودی اطلاعات رسمی از این دیوایس را مشاهده کنیم.

احتمال دارد که مشخصات فنی این گوشی با سری میان رده دو شرکت شیائومی و میزو که همین هفته رونمایی می شوند یکسان باشند. چرا که هر دو شرکت چینی نیز گوشی های میان رده با دوربین های 48 مگاپیکسلی و قیمت زیر 500 دلاری عرضه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *