اخبار, تلفن همراه

موبایل هانر 9x یک میانرده خوش طرح

موبایل هانر 9x یک میانرده خوش طرح

همراهی موبایل هانر 9X با Google

موبایل هانر 9X علی رغم اینکه به تازگی راه اندازی شده است ، با مجموعه کامل برنامه ها و خدمات موبایل Google همراه است. Honor به عنوان زیرمجموعه بودجه Huawei تحت تأثیر ممنوعیت تجارت ایالات متحده برای این شرکت چینی است. برای پیدا کردن این ممنوعیت ، به نظر می رسد 9X مبتنی بر گوشی هوشمند Huawei P Smart Z است که قبل از ممنوعیت اعلام شده بود. 9X به خوبی می تواند آخرین تلفن Honor برای حمایت از برنامه های Google برای مدتی طولانی باشد.

Honor 9X یک گوشی هوشمند میان رده با طراحی تمام صفحه و بدون شکاف دوربین سلفی جلو یا دوربین سوراخ دار است. در عوض ، از یک دوربین سلفی پاپ آپ موتوری استفاده می کند که در صورت از بین رفتن تلفن ، به صورت خودکار خود را جمع می کند. به نظر می رسد تماشای فیلم ها و بازی کردن با تلفن همراه از نظر ظاهری کم کیفیت تر است. برای بهترین تصاویر ، ممکن است بخواهید از محافظ صفحه نمایش از قبل اعمال شده خلاص شوید ، که به راحتی توسط اثر انگشت قابل لمس است.

 

طراحی موبایل Honor 9X

مانند بسیاری از تلفن های امروزه ، Honor 9X دارای پشتی شیشه ای خمیده است که بسیار مستعد اثر انگشت است. در حالی که مجموعه بررسی های ما درمورد رنگ سیاه من آرامبخش و بدون نقص به نظر می رسد ، نسخه آبی دارای یک طراحی شیب دار با یک “X” بزرگ است که برای من خیلی بلند است. سنسور اثر انگشت عقب آن به خوبی قرار گرفته است و لمس آن آسان است. به سرعت و با دقت کار می کند. یک دوربین کوچک از سیستم دوربین پشتی سه گانه وجود دارد که از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (MP) ، یک دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

دوربین موبایل هانر 9X

این دوربین 48 مگاپیکسلی برای تولید عکسهای 12 مگاپیکسلی که در شرایط روشنایی مناسب به وضوح تیز و تفصیل هستند از پیکسل بهره می برد. رنگ ها نسبت به صحنه واقعی بیشتر از نظر دقیق به نظر می رسند ، اما آنهایی که امیدوارند یک ظاهر پانچر باشند ، ناامید خواهند شد. در حقیقت ، به نظر می رسد دوربین فوق العاده گسترده ، در حالی که تصاویر کمتری و پر سروصدا تولید می کند ، با رنگ های پر جنب و جوش تر عکس می گیرد.

برخورداری موبایل Honor 9X از عکاسی AI

مانند سایر تلفن های Huawei و Honor ، 9X دارای ویژگی عکاسی AI است که از هوش مصنوعی برای تشخیص صحنه های معمولی و تنظیمات دوربین و پردازش متناسب با آن استفاده می کند. به عنوان مثال ، این دوربین هوش مصنوعی شرایط کم نور را تشخیص داده و به حالت عکاسی در شب تغییر می کند. این حالت مبتنی بر نرم افزار ، با یک حالت اختصاصی Night که در برنامه انتخاب می کنید و ازحالت  قرار گرفتن در معرض طولانی چهار ثانیه برای گرفتن عکس های کم نور استفاده می کند ، متفاوت است.

 

صادقانه بگویم ، تفاوت بین دو حالت شب در بیشتر صحنه های شبانه حداقل است. در حالی که حالت شب در معرض طولانی بهتر برای تولید جزئیاتی بیشتر در شرایط کم نور بسیار بهتر عمل می کند ، حالت AI   به شما نیازی ندارد که چهار ثانیه تلفن را در یک مکان ثابت نگه دارید. در کل دوربین های عقب 9X برای گوشی میان رده مناسب هستند. آن ها حتی در نور کم نیز یک کار قابل قبول را انجام می دهند رنگ ها عمدتاً زنده هستند ، اما وقتی بزرگنمایی می شوند ، عکس ها لکه دار به نظر می رسند.

 

در حالی که من انتظار نداشتم از شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب از مدل میان رده استفاده کنم ، ناامید شدم که 9X فاقد ارتباطات میدانی (NFC) برای پرداخت های تلفن همراه است.

 

عملکرد موبایل هانر 9x

پردازنده Kirin 710F با دامنه متوسط ​​9X ، به طور کلی عملکردی روان ارائه می دهد و نسبتاً خنک عمل می کند. اما این توپ را حالا و پس از آن پرتاب می کند ، و در نتیجه باعث تاخیر جزئی می شود. برنامه ها نیز سریعاً بارگیری نمی شوند. بازی های خواستار گرافیکی نیز ممکن است در بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن اجرا نشوند.

به عنوان مثال ، برای تست تک هسته ای Geekbench 5 در مقایسه با 496 برای رقیب خود Redmi Note 8 Pro   318 نمره کسب کرد. 9X همچنین در تست چند هسته ای Geekbench از رقیب خود عقب مانده است.این گوشی با رابط کاربری EMUI Huawei اجرا می شود که مبتنی بر Android 9 است. شما می توانید تعداد زیادی برنامه از قبل بارگذاری شده مانند مرورگر ، ماشین حساب ، ساعت و فروشگاه برنامه خود هواوی را انتظار داشته باشید. اما حداقل بر خلاف تلفن های برخی از مارک های دیگر ، هیچ تبلیغاتی در این برنامه ها وجود ندارد. با باتری 4000 میلی آمپری ، 9X به راحتی یک روز کاری معمولی را برای من می گذراند. اما در پخش فیلم چندان کارآمد نبود. در یک تست حلقه ویدیویی با حداکثر روشنایی صفحه نمایش ، 9X حدود 9 ساعت به طول انجامید که از زمان انتظار کوتاه تر است. علاوه بر این ، برخلاف برخی از رقبای خود ، فاقد ویژگی شارژ سریع است.

با قیمت 329 دلار ، 9X با قیمت Redmi Note 8 Pro شیائومی مطابقت دارد (از 329 دلار شروع می شود). اما Redmi Note 8 Pro دارای دوربین 64 مگاپیکسلی ، NFC و شارژ سریع است.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Honor 9X را مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *