اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی فولد 2

طبق گزارش ها ، سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گلکسی فولد 2 است. پیش بینی می شود این شرکت کره جنوبی برخی از ویژگی های پیشرفته را نسبت به نسخه اصلی گلکسی فولد که به عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت در سال 2019 معرفی شد ، عرضه کند. یک نشریه کره جنوبی برخی از اطلاعات را در مورد ویژگی های جدیدی که در گلکسی فولد 2 در دسترس خواهد بود.

این گزارش فاش می کند که گلکسی فولد 2 در دو نسخه رنگی مانند Martian Green و Astro Blue عرضه خواهد شد. در دسترس بودن این انواع رنگ بسته به بازار ممکن است متفاوت باشد. انواع رنگ فوق الذکر برای اولین بار برای گلد پوشه اصلی برنامه ریزی شده است. با این حال ، این شرکت طرح را کنار زد و آن را در گزینه های انتخاب رنگ Space Silver و Cosmos Black راه اندازی کرد.

گوشی گلکسی فولد 2

انتظار می رود که گلکسی فولد 2 وزن کمتری نسبت به دستگاه سال گذشته داشته باشد. در این گزارش به طور خاص ذکر شده که فولد 2 229 گرم وزن دارد. وزن گلکسی فولد حدود 260 گرم وزن دارد. در حالی که این شایعه گمانه زنی کرده بود که فولد 2 به قلم S-Pen مجهز خواهد شد ، در گزارش جدید آمده است که تلفن تاشو بعدی سامسونگ دارای قلم نخواهد بود.

مشخصات فنی گلکسی فولد 2 سامسونگ

طراحی بیرونی گلکسی فولد 2 می تواند مشابه مدل قبلی باشد. گلکسی فولد دارای صفحه نمایش بیرونی 7.3 اینچ است. در این گزارش آمده است که مدل جانشین نمایشگر خارجی بزرگتری را رونمایی خواهد کرد. سرانجام ، غول فناوری کره جنوبی قرار است فولد 2 را کمی سریع تر از مدل قبلی خود تولید کند.

گوشی گلکسی فولد 2

تولید انبوه قطعات گلکسی فولد 2 ممکن است از اواسط ماه مه آغاز شود و واحدهای تجاری آن تا ژوئن آماده شوند. گمانه زنی شده است که سامسونگ می تواند قصد دارد گلکسی فولد 2 را در کنار سری گلکسی Note 20 در ماه آگوست راه اندازی کند. فولد 2 ممکن است با قیمت ارزان تر 256 گیگابایت عرضه شود. فولد اصلی فقط در نسخه ذخیره سازی 512 گیگابایتی موجود است.

برای خرید لوازم جانبی سامسونگ از این قسمت وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *