اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 10 لایت ، نسخه ارزان قیمت تر اس 10 منتشر شد

گلکسی اس 10 لایت

مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 10 لایت منتشر شد. گوشی میان رده گلکسی اس 10 لایت، نسخه ارزان قیمت تر گوشی گلکسی اس 10 است که همراه با نوت 10 لایت عرضه می شود. در ادامه مشخصات و جزییات جدید گوشی را بررسی می کنیم.

سامسونگ قصد نسخه ارزان‌تر سری S10 را به زودی معرفی و عرضه کند. در حالی که این روزها خبرهایی از گلکسی اس 11 به گوش می‌رسد، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سامسونگ مشغول کار بر روی گوشی قدرتمند و البته ارزان‌تر گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) است که در کنار گلکسی S10e قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی گلکسی اس 10 لایت

هر چند که این گوشی اس 10 لایت است و پسوند لایت با خود یدک می کشد، اما از بسیاری گوشی های میان رده بازار نیز قدرتمند تر است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده و همچنین در کنا آن 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این گوشی حتی از گلکسی اس 10 ای نیز قدرتمند تر خواهد بود.

به نظر نمی رسد که حتی از نظر ابعاد و اندازه نیز این گوشی چیزی از سری اصلی خود کم و کسر داشته باشد. وجود صفحه نمایش 6.7 اینچی در آن تایید شده و کیفیت آن سوپر امولد است. از سوی دیگر باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت است و همچنین با یک شارژر 45 وات فست شارژ به بازار عرضه خواهد شد.


محصولات مرتبط:


پایین بودن قیمت گوشی بالاخره یک جایی باید خود را نشان دهد. دوربین این گوشی با این که یک دوربین سه گانه است اما کیفیت و تکنولوژی مورد استفاده در گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 را ندارد. سنسور اصلی دوربین 48 مگاپیکسل است و یک لنز 12 مگاپیکسل اولتراواید و لنز 5 مگاپیکسل تشخیص عمق نیز روی آن قرار داده می شود. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود. تمام سنسور ها از تکنیک GW1 ایزوسل برایت سامسونگ بهره می برند.

احتمال دارد که پس از عرضه گوشی گلکسی S10 لایت ، در ابتدای سال 2020 گوشی گلکسی نوت 10 لایت نیز عرضه شود. هر چند که هنوز قطعیت این مساله مشخص نشده اما به نظر می رسد که سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که به فبلت های ارزان قیمت تر علاقه دارند نیز برنامه هایی دارد. تمامی موارد گوشی گلکسی نوت 10 لایت با نسخه اصلی یک سان است به جز دوربین، تکنولوژی های موجود و البته پردازنده.

از سوی دیگر، گلکسی نوت 10 لایت می‌تواند وسیله‌ای کاملا متفاوت باشد که احتمالا دوربین‌های پرچمدار گلکسی نوت 10 را با نمایشگر Infinity-O (با رزولوشن پایین‌تر) ارائه می‌دهد. علاوه بر این، حافظه کمتر 128 گیگابایتی به جای 256 گیگابایت می‌تواند بخشی از مشخصات این گوشی باشد. همچنین احتمالا این نسخه ارزان‌قیمت گلکسی نوت 10 با سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری OneUI عرضه می‌شود.

قیمت گوشی های گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت

هنوز قیمت و تاریخ عرضه گوشی میان رده سامسونگ مشخص نشده، اما احتمالا این گوشی قبل از تعطیلات کریسمس معرفی خواهد شد و معرفی گلکسی اس 11 نیز برای سال آینده میلادی زمان‌بندی شده است. همچنین طبق اخبار به دست آمده، گلکسی اس 10 لایت در سه رنگ سفید (Prism White)، مشکی (Prism Black) و آبی (Prism Blue) عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *