اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی ال جی وی 60 منتشر شد ، منتظر یک پرچمدار بزرگ باشید

گوشی ال جی وی 60

گوشی ال جی وی 60 جدیدترین محصول شرکت ال جی در سال 2020 خواهد بود. این گوشی پرچمدار مشخصات فنی بسیار عالی و هوشمندی در اختیار دارد. با ما همراه باشید تا جزییات ، قیمت و زمان عرضه الی جی V60 را بررسی کنیم.

طراحی گوشی ال جی وی 60

وقتی به طراحی این گوشی فکر می‌کنیم٬ نباید انتظار هیچ سورپرایزی را از سوی ال جی داشته باشیم و ما تقریبا می‌دانیم که این پرچمدار چه چیزی برای ارائه خواهد داشت. ما انتظار داریم V60 از یک طراحی متداول بدون هرگونه بخش تاشویی استفاده کند؛ گرچه به احتمال خیلی زیاد یک نسخه‌ی Dual Screen از آن نظیر گوشی ال جی جی 8 ایکس نیز عرضه خواهد شد.

ال جی وی 60 یا نسخه‌ی دیگر آن به یک کیس با نمایشگر ثانویه همراه خواهند شد که می‌تواند به صفحه اصلی گوشی متصل شده و تجربه‌ی استفاده از نمایشگر دوگانه را به کاربر ارائه کند.

در حالی که به نظر می‌رسد این یک راه حل عالی و مبتکرانه برای حل مشکل گوشی‌های تاشو است٬ ما رویکرد کلی دو نمایشگر به عنوان یک وسیله جانبی را ناپسند می‌دانیم و چیز زیادی برای گفتن در مورد آن نداریم. امیدواریم اگر ال جی V60 نیز بخواهد از چنین استراتژی مشابهی استفاده کند٬ حداقل تجربه‌ی بهتری نسبت به اولین تلاش ال جی را ارائه کند.

جدا از مکانیزم نمایشگر دوگانه جانبی٬ ما یک گوشی ترکیبی از فلز و شیشه مشابه سایر گوشی‌های هوشمند کنونی را خواهیم داشت. بنابراین هیچ شگفتی در اینجا وجود نداد. به نظر می‌رسد تلفن‌های همراه با این ترکیب خوشحال هستند و بعید به نظر می‌رسد به زودی از این ترکیب فاصله بگیرند.

اگر ال جی بخواهد قابلیت‌های ناوبری با ژست‌های حرکتی و Hand ID را حفظ کند٬ از حفره یا بریدگی روی نمایشگر استفاده خواهد کرد. صحبت از نمایشگر شد٬ ال جی وی ۵۰ به یک نمایشگر 6.4 اینچی مجهز بود که کوچک به نظر نمی‌رسد؛ اما کاهش اندازه‌ی حاشیه‌ها و و رهایی از ناچ می‌تواند باعث افزایش اندازه‌ی نمایشگر به 6.6 اینچ یا بزرگ‌تر نیز شود.

مشخصات فنی

گوشی ال جی وی 60

یکی از نکاتی که باید در مورد سری وی ال جی خاطر نشان کنیم، عدم تفاوت زیاد آن با سری پرچمدار اصلی یعنی G است. البته تا جایی که به یاد می آوریم در گوشی های ال جی وی 20 و وی 10 یک نمایشگر دوم روی گوشی نصب شده بود. اما ال جی وی 60 تفاوت های طراحی و حتی فنی زیادی با ال جی G ندارد.


محصولات مرتبط:


از نظر دوربین گوشی ال جی V60 به سه یا چهار لنز مجهز خواهد شد که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. دو یا سه لنز دیگر احتمالا واید و تله و تشخیص عمق باشند اما هنوز مشخصات کاملی از کیفیت این سنسور ها در دست نیست. هر چند که ال جی سعی کرده هر سال در سری V از هوشمند ترین سیستم ها و مدرن ترین تکنیک ها استفاده کند.

پردازنده سری ال جی وی 60 احتمالا اسنپدراگون 865 باشد. این تراشه 7 نانومتری است و در کنار آن همچنین 6 یا 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. یکی از نکات مثبت گوشی ال جی V60 ، صفحه نمایش آن است که احتمالا به نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شود.

هنوز از نظر ظرفیت رم٬ حافظه و اندازه باتری گمانه‌زنی‌های واحدی وجود ندارد٬ اما حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای مدل پایه آن‌ها می‌تواند قابل حدس باشد. یک باتری با ظرفیتی بیشتر از 5,000 میلی‌آمپر ساعت و همچنین شارژر فست شارژ 22.5 وات نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *