اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی A32 سامسونگ ، محصول میان رده جدید

گوشی گلکسی A32 سامسونگ

گوشی گلکسی A32 سامسونگ که جدیدترین گوشی میان رده این شرکت است به زودی با قیمت عالی ، مشخصات فنی قوی ، دوربین متفاوت و باتری بزرگ به بازار عرضه می شود. در ادامه سایر مشخصات فنی به همراه قیمت و زمان انتشار گوشی در بازار را بررسی می کنیم.

سامسونگ گلکسی A32 5G را در اروپا ماه گذشته رونمایی کرده است. تلفن مجهز به مدیاتک در آلمان معرفی شد اما فروش آن تا ماه فوریه آغاز نخواهد شد. گلکسی A32 5G دارای یک ناچ قطره ای در صفحه نمایش خود است و چهار دوربین پشتی را در خود جای داده است. خریداران می توانند چهار گزینه رنگی – سیاه ، آبی ، بنفش و سفید – را انتخاب کنند که در 12 فوریه به فروش برسد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی A32 5G سامسونگ

صفحه نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V و داخل ناچ یک دوربین 13MP است. شما رزولوشن HD + دریافت می کنید که تعجب آور نیست با توجه به اینکه دستگاهی میان رده به شمار می رود.

در حالی که سامسونگ معمولاً نام چیپست مورد نیاز تلفن های خود را نمی گوید ، گفته می شود پردازنده هشت هسته ای درون Galaxy A32 5G پردازنده MediaTek’s Dimensity 720 است. در چندین نوع RAM (4 گیگابایت ، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت) و با 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. متأسفانه ، سامسونگ آلمان حافظه RAM انواع فروش خود را بیان نکرده است. دوربین اصلی عقب یک دوربین 48MP f / 1.8 است و یک دوربین زاویه دید ultrawide 8MP f / 2.2 نیز وجود دارد. دو دوربین دیگر یک دوربین ماکرو 5MP f / 2.4 و یک دوربین عمق 2MP F / 2.4 هستند.

 

Galaxy A32 5G دارای اسکنر اثر انگشت جانبی نصب شده ، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا (حداکثر 1 ترابایت) و صدای Dolby Atmos Surround است. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع سیم 15 وات را پشتیبانی می کند. هیچ اشاره ای به نسخه اندرویدی که با آن ارائه می شود وجود ندارد. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 279 یورو در حالی که نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 299 یورو به فروش می رسد.

قیمت

قیمت محصول چیزی بین 279 تا 299 یورو خواهد بود که با ورود به بازار ایران باید منتظر یک برچسب قیمتی 6.5 تا 8 میلیون تومانی باشیم که کمی برای یک گوشی میان رده عجیب و غریب است. هر چند در حال حاضر نیز گوشی های میان رده بسیاری با قیمت بالا وجود دارند ، بنابراین دور از ذهن نیست که گوشی گلکسی A32 سامسونگ با چنین برچسب قیمتی وارد بازار ایران شود

این گوشی نه تنها ارزان تر از مدل پایه Galaxy A32 5G است ، بلکه یک صفحه نمایش Super AMOLED ، یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی ، Snapdragon 750G ، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. همچنین دوربین های چهارگانه 48 مگاپیکسلی و آن باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 وات دریافت می کنید.

در اوایل ژانویه 2021 ، سامسونگ از Galaxy A32 5G به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی 5G خود تا به امروز رونمایی کرد. طبق گزارشات متعدد ، این شرکت نسخه 4G این گوشی هوشمند را نیز در برخی بازارها عرضه خواهد کرد. در حال حاضر ، قبل از راه اندازی ، انواع رنگ آن توسط یک نشت قابل اعتماد معرفی شده است. Galaxy A32 4G مدتی است که در راس اخبار است. از آنجا که نسخه 5G اکنون رسمی شده ، تقریباً همه چیز را در مورد نسخه 4G نیز می دانیم. زیرا انتظار می رود نسخه LTE دقیقاً همان مشخصات به جز یک SoC متفاوت را داشته باشد.

رنگ های گوشی گلکسی A32 سامسونگ

گوشی گلکسی A32 سامسونگ

با این حال ، ما از انواع رنگ آن بی اطلاع بودیم. خوشبختانه ، اکنون ما می دانیم که همچنین ، احترام به یک خبره به نام Sudhanshu Ambhore (@ Sudhanshu1414). به گفته وی ، گلکسی A32 4G در چهار گزینه رنگی ، سیاه ، آبی ، سفید و اسطوخودوس در دسترس خواهد بود.

در اوایل ماه جاری ، گلکسی A32 4G توسط Sudhanshu Ambhore ، یک توییتر هندی ، در چهار رنگ منتشر و دیده شد. همین شخص اکنون رندرهای مطبوعاتی این تلفن را در رنگ های سفید و سیاه به اشتراک گذاشته است.

طبق تصاویر و توییت های وی ، Galaxy A32 4G به جای صفحه LCD Infinity-V که در Galaxy A32 5G یافت می شود ، با نمایشگر Infinity-U همراه خواهد بود. همچنین ، جالب است که به نظر می رسد دکمه روشن / خاموش برای قرار دادن حسگر اثر انگشت خیلی کوچک است.

 

این نشان می دهد که سامسونگ Galaxy A32 4G ممکن است مانند نمونه های قبلی خود (Galaxy A31 ، Galaxy A30s) یک پنل Super AMOLED را با سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش دهد. به هر حال ، این فقط حدس و گمان پایان ما است و بنابراین ، این مصرف را با کمی نمک در نظر بگیرید.

سایر مشخصات گوشی

در مورد مشخصات دیگر ، به غیر از SoC متفاوت ، MediaTek Helio G85 به طور دقیق ، ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند با همان مجموعه از ویژگی های مشابه 5G موجود در بازار ، به بازار عرضه شود.

از این رو ، باید دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی (عریض) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) + 2 مگاپیکسلی (عمق) دوربین چهارگانه ، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ، یک UI 3.0 مبتنی بر Android 11 ، یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی باشد برای شارژ سریع 15 وات و بیشتر.

جمع بندی

به نظر می رسد که سال 2021 گوشی های میان رده سامسونگ با پردازنده های قدرتمند تر و حتی قیمت بیشتر از سال 2020 عرضه شوند ، اما باید یک نکته را در نظر بگیریم و آن هم این مساله است که شیائومی گوشی های میان رده متنوع تر و ارزان قیمت تری وارد بازار می کند ، هر چند درصد کیفیت و اطمینان سامسونگ بسیار بیشتر از گوشی های چینی است، بنابراین انتظار داریم همچون سال گذشته، امسال نیز سامسونگ از سری محصولات میان رده خود ، فروش بسیار خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *