اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی و قیمت گوشی اوپو A92s منتشر شد

اوپو A92s

این کارخانه به طور ناگهانی شروع به افشای اطلاعاتی درباره یک محصول جدید اوپو به نام گوشی اوپو A92s به راه انداخت. مهمترین نکته برجسته این تلفن هوشمند این است که اولین گوشی سری A این شرکت است که از صفحه نمایش سرعت تازه ای 120 هرتز استفاده می کند. همچنین ، این اولین تلفن A-lineup خواهد بود که از اتصال 5G پشتیبانی می کند. نشت های اخیر قبلاً مشخصات این تلفن هوشمند را فاش کرده است. یک پوستر جدید ظاهر شده است تا سه نوع رنگ گوشی هوشمند را فاش کند.

اوپو A92s

پوستر تازه منتشر شده اوپو A92s نشان می دهد که در سه نوع رنگ مانند سیاه ، سفید و صورتی وارد کشور خواهد شد. یک فاش شده قبلی نشان داده بود که این اسمارت فون با قیمت 3499 یوان (355 پوند) قیمت دارد. پوستر جدید مجدداً همان قیمت را برای این گوشی که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود ، تأکید می کند.

مشخصات اوپو A92s

انتظار می رود که اوپو A92 ها دارای یک پنل LCD با 6.57 اینچ باشند. صفحه نمایش دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ است. گمانه زنی شده است که این گوشی با سیستم دوربین سلفی دوتایی 16 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی وارد کشور می شود.

A92s دارای یک ماژول دوربین مربع شکل در گوشه بالا سمت چپ پوسته عقب آن است. گفته می شود مجهز به یک تیرانداز اولیه 48 مگاپیکسلی ، لنز 8 مگاپیکسلی فوق العاده و یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی است که احتمالاً برای گرفتن عکس های ماکرو و تصاویر با جلوه های عمق وجود خواهد داشت. این مجهز به یک اسکنر اثر انگشت جانبی است.

اوپو A92s

شایعه شده است که گوشی هوشمند اوپو A92s دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این می تواند اولین گوشی هوشمند جهان باشد که توسط چیپست Dimension 800 5G MediaTek هدایت می شود. SoC را می توان با حافظه رم LPDDR4x و UFS 2.1 همراه کرد. در مورد این نوشتار ، هیچ کلمه ای در تاریخ عرضه اوپو A92s وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *