اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی ردمی k30 پرو 5G به طور کامل منتشر شد

مشخصات فنی ردمی k30 پرو

ردمی سرانجام امروز در یک رویداد آنلاین در چین از گوشی هوشمند پرچمدار ردمی K30 پرو رونمایی کرد. از نظر مشخصات فنی ، این تلفن از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 5G به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت رم در Zoom Edition بهره می برد. این گوشی از ویژگی های جداگانه ای برخوردار است و به دنبال پله های قبلی سلف خود ردمی K20 پرو از طراحی پیچیده و منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

 

مشخصات فنی ردمی K30 پرو 5G

مشخصات فنی ردمی k30 پرو

برخلاف K20 پرو با لبه های درخشنده در پشت ، K30 پرو تازه اعلام شده در یک رنگی ظریف و چشم نواز عرضه می شود. برای روشن شدن مساله، این گوشی در چهار رنگ آبی ، سفید ، نقره ای و بنفش در دسترس است. علاوه بر این ، همه آنها دارای یک کلید قدرتمند قرمز-نارنجی رنگی برجسته هستند. علاوه بر این ، دوربین پاپ آپ دارای پنج LED رنگی در مقایسه با یک عدد در K20 پرو است.

در مورد اپتیک ، K30 پرو دارای یک دوربین چهارگانه است که به صورت یک طراحی چرخشی در داخل ساختار دایره ای شکل مانند  تلفن های مارک نوکیا ، OnePlus 7T و حتی مدل Oppo Reno Ace 2 ساخته شده است. در جلوی گوشی ، کل آن با نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی سامسونگ E3 AMOLED با نسبت 92.7٪ صفحه نمایش به بدنه جای گرفته است ، که بیشتر از 85.9٪ در مدل K20 پرو 2019 است. همچنین ، دوربین پاپ آپ اکنون با سرعت 14.2 میلی متر در ثانیه سریعتر عقب می کشد که 27٪ سریعتر از سرعت 11.5 میلی متری سلف خود در ثانیه است.

طراحی داخلی ردمی K30 پرو

مشخصات فنی ردمی k30 پرو

تا آنجا که به طراحی مربوط می شود ، مدل K30 پرو با نام تجاری جدید مادربورد در 3885 قطعه با 61 جزء در هر سانتیمتر مربع می خورد. این امر ممکن است به این دلیل باشد که مارک از طرح مادربرد پشته ای استفاده می کند که معمولاً با عنوان “طراحی مادربرد ساندویچ” شناخته می شود. این امر به آنها امکان می دهد مادربرد کوچک را روی مادربرد اصلی بزرگ قرار دهند و بدین ترتیب موفق شدند در تمامی اجزای لازم برای اتصال 5G قرار گیرند. همچنین ، این طراحی به شرکت کمک کرده است تا یک باتری 4،700 میلی آمپر ساعتی نیز داشته باشد ، که از سلول های K000 پرو 4000 میلی آمپر ساعتی بزرگتر است.

با گفتن این نکته ، ردمی K30 پرو یکی از معدود تلفن های هوشمند 5G با یک دوربین پاپ آپ است که می تواند بدون ایجاد خطر در طراحی و باتری ، تجربه تمام صفحه را ارائه دهد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *