اخبار, تلفن همراه

مشخصات جدید گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی اس 10 ای

تاکنون شایعات زیادی در مورد گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت شنیده بودیم و همچنین گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت که هر دو گوشی بزودی اوایل سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد حالا مشخصات جدیدی از گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ منتشر شده که نشان‌دهنده یک گوشی میان رده بسیار قدرتمند است.

اطلاعات به دست آمده از یک وبسایت آلمانی منتشر شد و به نظر می‌رسد تا چند هفته دیگر این گوشی به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

اطلاعات در مورد گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت نشان می دهد که این محصول به صفحه نمایش ۶.۷ دهم اینچ سوپر امولد و با نسبت اندازه ۲۰ به ۹ عرضه می شود از نظر طراحی دوربین سلفی این گوشی به صورت حفره ای در وسط صفحه نمایش قسمت بالا قرار گرفته پردازنده محصول اسنپدراگون ۸۵۵ است و در نسخه های دیگر شاهد اگزینوس ۹۸۲۰ روی این گوشی خواهیم بود.

مشخصات فنی گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ

این گوشی همچنین دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را با یک اسلات میکرو اس دی تا ۱ ترابایت افزایش داد. از نظر دوربین این محصول به یک دوربین سه گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت تثبیت کنندگی تصاویر مجهز است.

گوشی گلکسی اس 10 ای

همچنین در قسمت پشتی محصول سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید فوق عریض با دیافراگم ۲.۲ و سنسور ۵ مگاپیکسل ماکرو قرار گرفتند دوربین سلفی مخصوص ۳۲ مگا پیکسلی با دیافراگم ۲.۲ است که نظر نرم‌افزاری محصول اندروید ۱۰ با رابط کاربری one ui مجهز شده است.


محصولات مرتبط:


همانطور که در شاید شایعات قبلی گفته بودیم این گوشی به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه شارژر ۴۵ وات فست شارژ مجهز می شود از جمله نکات مثبت این گوشی ضخامت ۸.۱ دهم میلی متری آن است گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت با قیمت تقریبی ۷۲۲ دلار حدود چند هفته آینده عرضه می شود

این محصول از گوشی گلکسی اس ۱۰e ارزان قیمت تر است هر چند که به نظر می رسد در نسخه های مختلف با رم و حافظه متفاوت عرضه خواهد شد.

محصولات جدید گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت در نسخه جهانی به نام های گلکسی A81 و گلکسی A91 معرفی و عرضه می شوند. گوشی های گلکسی ای 81 و ای 91 احتمالا بهار سال 99 به بازار ایران وارد شده و قیمتی نزدیک به 8 الی 9 میلیون تومان (با دلار 13000 تومانی) خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *