اخبار, تلفن همراه

قیمت و مشخصات فنی گوشی های آیفون 12 و آیفون 12 پرو منتشر شد

آیفون 12

تنها چندماه مانده به عرضه گوشی های پرچمدار اپل آیفون، مشخصات فنی و قیمت احتمالی آیفون 12 و آیفون 12 پرو منتشر شد که در ادامه به طور کامل برای هر چهار نسخه آن بررسی خواهیم کرد.

سامسونگ و هواوی امسال به دنبال معرفی 5G ،قیمت های خود را به طرز چشمگیری افزایش دادند. انتظار می رود اپل همین کار را انجام دهد – ترکیب آیفون به دلیل برخی از گران ترین دستگاه های موجود در بازار شناخته شده است – اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که این شرکت چنین برنامه هایی را ندارد.

Tipster Jon Prosser از Front Page Tech می گوید اپل در حال تهیه یك استراتژی قیمت گذاری به روز شده برای آیفون 12 است كه شامل افزایش قیمت تنها یك مدل می شود.

توجه داشته باشید که این جزئیات هنوز هم می توانند تغییر کنند زیرا دستگاه ها در این مرحله تقریباً پنج ماه با هم فاصله دارند ، اما اطلاعات از منابع بسیار معتبری تهیه شده اند. به طور خاص ، مواردی که تاریخ اعلام 15 آوریل برای آیفون SE را میخکوب کردند.

آیفون 12 (مینی)

همانطور که شاید بسیاری از شما تاکنون بدانید ، اپل در نظر دارد مدل آیفون بودجه ای جدید را امسال معرفی کند. نام بازاریابی تأیید نشده است ، اما گزارش ها حاکی از نمایشگر OLED کم حجم 5.4 اینچی است.

حالت دوم ، همانطور که در رندرهای مفهومی در بالا مشاهده می شود ، شکاف کمتری را ارائه می دهد ، و باریک تر و باریک تر شبیه به نمونه های موجود در آیفون 11 پرو نسل جدید است. این باید با یک بدنه آلومینیومی و یک دوربین دوتایی در پشت ترکیب شود.خریداران همچنین می توانند انتظار داشته باشند تراشه نسل بعدی A14 Bionic را در داخل در کنار پشتیبانی شبکه 5G پیدا کنند. از دیگر ویژگی های آن می توان به یک کانکتور لایتنینگ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 60Hz استاندارد اشاره کرد.

طبق گفته Prosser ، این آیفون با قیمت 649 دلار در ایالات متحده عرضه می شود.

آیفون 12 Max

جایگزینی آیفون 11 یک نوع 6.1 اینچی آیفون 12 خواهد بود که از صفحه نمایش OLED با شکاف کوچکتر ، بدنه آلومینیومی و دوربین دوتایی بهره می برد. انتظار می رود که پشتیبانی A14 Bionic و 5G نیز پیش بینی شود.

این آیفون با توجه به اطلاعات موجود ، با قیمت 749 دلار در ایالات متحده قابل دسترسی است. این کمی بالاتر از برچسب قیمت 699 دلاری آیفون 11 است و به معنای بازگشت اپل به مدل قیمت گذاری iPhone XR است.

آیفون 12 پرو

آیفون 12

آیفون 12 پرو (آی فون 12 پرو) در حالت انتهایی هزینه ها قرار دارد. این پرچمدار جایگزین صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED از پیشینیان خود با اجرای بزرگ 6.1 اینچی می شود که دارای یک شکاف کوچکتر و حتی نازک تر است.

به نظر می رسد Adorning پنل عقب یک سیستم دوربین به روز شده است که دارای یک دوربین سه گانه بهبود یافته و یک اسکنر جدید LiDAR شبیه به نمونه ای است که در iPad iPad Pro 2020 ارائه شده است. مشخصات دقیق هنوز تأیید نشده است.

درمورد سخت افزار داخل ، خریداران بار دیگر به پشتیبانی شبکه A14 Bionic و 5G دسترسی پیدا خواهند کرد ، اگرچه این مدل ممکن است فناوری mmWave را نیز ادغام کند. برای رقابت بهتر با پرچمداران اخیر سامسونگ ، شایعه می شود اپل قصد دارد نرخ تجدید 120MHz ProMotion را برای نمایشگر در نظر بگیرد.

این آیفون با وجود تمام به روزرسانی ها ، دقیقاً مانند نسخه قبلی خود در ایالات متحده ، با قیمت 999 دلار در دسترس خواهد بود.

آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12

همانطور که از نام آن مشخص است ، این مدل نسخه بزرگتر آیفون 12 پرو خواهد بود. این صفحه نمایش دارای صفحه نمایش OLED عظیم 6.7 اینچی و احتمالاً باتری بزرگتر است ، اما به غیر از این ، با نسخه استاندارد Pro یکسان است.

این آیفون با قیمت 1.099 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه می شود. که با قیمت آیفون 11 پرو مکس مطابقت دارد.

هزینه آیفون 12 در انگلیس و اروپا و به صورت جهانی چقدر خواهد بود؟

با در نظر گرفتن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده امروز ، سری آیفون 12 باید در اروپا با قیمت زیر به شرح زیر باشد:

آیفون 12 (مینی) – 749/759 یورو
آیفون 12 (به علاوه) – 849/859 یورو
iPhone 12 Pro – 1،049 € / 1،059
iPhone 12 Pro Max – 1،149 یورو / 1،159

برای خرید لوازم جانبی گوشی آیفون اپل به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *