اخبار, تلفن همراه

فروش گوشی آیفون 9 اپل ابتدای سال 99 آغاز خواهد شد

گوشی آیفون 9

گوشی آیفون 9 اپل که سری میان رده این شرکت به شمار می رود از ابتدای سال 99 در بهار سال جدید عرضه شده و به فروش می رسد. گوشی آیفون 9 یکی از میان رده های اپل با قیمت بسیار عالی و مشخصات فنی قوی و بی نظیر به عنوان یک گوشی میان رده است.

با توجه به دسته ای از نشت ها ، شایعات و گمانه زنی هایی که در طی چند ماه گذشته در مورد آن دیده ایم ، جانشین بسیار پیش بینی شده (و به خوبی عقب افتاده) آیفون SE از سال 2016 تقریباً در گوشه و کنار بوده به نام آیفون 9 در سال 99 معرفی خواه شد. تمام اطلاعات فاش شده در سه ماهه اول سال جاری در مقطعی به مقدمه اشاره می کردند ، و امروز ما چیزی کمی بیشتر از آن داریم که می دانیم این محصول به زودی عرضه می شود.


محصولات مرتبط:


طبق گفته افشاگر مشهور ، Evan Blass ، a.k.a.evleaks ، اپل قرار است در اواسط ماه مارس از این دستگاه رونمایی کند. در مورد نامگذاری برخی از سردرگمی ها وجود داشته است ، این گوشی به آیفون 9 یا آیفون SE 2 تبدیل خواهد شد. رندرهای مبتنی بر CAD از این گوشی قبلاً خارج شده اند.

گوشی آیفون 9
گوشی آیفون 9

بیشتر شایعات قبلی در مورد آیفون 9 به عنوان وسیله ای صحبت می شد که به نظر می رسد آیفون 8 ، کامل با حاشیه های عظیم (حداقل برای این محصول) و دکمه خانه فیزیکی Touch ID. گفته می شود ، یک شایعه آشکارا با این موضوع متناقض است و می گوید چهره شناسه در هواپیما وجود دارد. خواهیم دید که اپل به طور قطعی طی یک ماه بیش از یک ماه ، راهی را انتخاب کرده است.

گوشی آیفون 9

تا آن زمان ، توجه داشته باشید كه گفته می شود آیفون 9 با چیپست A13 Bionic به عنوان تراشه اصلی و قلپ تپنده گوشی عرضه شده است ، كه در صف آیفون 11 قرار داشت. دارای 3 گیگابایت رم (1 گیگابایت کمتر از آیفون 11) ، 64 یا 128 گیگابایت حافظه و یک دوربین عقب منفرد است. شما بین Space Gray ، نقره ای ، و قرمز ، رنگ و لعاب یکی از انواع رنگی این محصول را می توانید انتخابکنید. یک تحلیلگر معتقد است که آیفون 9 با قیمت 399 دلار آغاز می شود. قیمتی بسیار خیره کننده که برای خریداران آیفون در ایران نیز رقم عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *