اخبار, تلفن همراه

عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس با آپدیت جدید آن بهبود پیدا کرد

عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس

بسیاری از عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس شکایت داشتند و به نظر نمی رسید این مشکل حل شود، اما آپدیت جدید این گوشی باعث شده تا به میزان چشمگیری عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس بهبود پیدا کند.

عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس

آن طور که نتایج تست های انجام شده روی باتری 4100 میلی آمپر ساعت گوشی پرچمدار سامسونگ انجام شده، این گوشی حتی عمر باتری کمتری نسبت به گلکسی نوت 9، یعنی گوشی نسخه قبلی ارائه شده داشت. اما خب امروز با عرضه آپدیت جدید برای گلکسی اس 10 پلاس، این مشکل حل شده و عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس تقریبا 10 تا 15 درصد بهینه شده است.

عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس

بر اساس ادعای سامسونگ، این گوشی در حالت عادی می بایست روی نسخه دو سیم کارت با هر دو سیم کارت فعال و پردازنده اگزینوسی ساعت ها بتواند بدون مشکل کار کند. اما روی این نسخه، فشار بسیار زیادی روی باتری آورده می شود و موجب از دست رفتن شارژ آن هم با سرعتی بیش از سایر گوشی های پرچمدار شده بود. حال آن که با به روز رسانی جدید می توان انتظار داشت مشکل عمر باتری گلکسی اس 10 پلاس رفع شده باشد. در بررسی‌های جدید این گوشی حتی در شرایط استفاده‌ی ساعت‌ها اینترنت LTE در بیرون از منزل می‌تواند تا 16 ساعت نیز دوام بیاورد. این درحالیست که پیش از این عمر باتری در شرایط مشابه کمتر از 15 ساعت بود. همچنین تا پیش از این سخت می‌توانستید شش ساعت استفاده‌ی مداوم از دیوایس بدون خالی شدن باتری گوشی را ببینید٬ اما حالا با استفاده از اتصال وای فای٬ می‌توانید یک چهارم روز را به طور مستمر با گوشی خود بگذرانید.

یکی از اصلی ترین مشکلات موجود روی گوشی پرچمدار سامسونگ که توسط کاربران گزارش شده بود، سنسور مجاورتی این گوشی بود که برای بسیاری دردسرساز شده بود. اگر چه خود سامسونگ به هیچ عنوان این مساله را مطرح نکرده بود اما به طور واضح مشخص بود که مشکل اساسی روی باتری گوشی وجود دارد.در سمتی دیگر٬ ظاهرا بیکسبی الگوی استفاده از گوشی توسط کاربر را یاد می‌گیرد که این می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های خانواده گلکسی S10 باشد.

در یکی دو سال گذشته گوشی های پرچمدار باتری های بزرگی نداشتند و ماکزیمم ظرفیت به 3650 میلی آمپر ساعت می رسید، اما خب قرارگیری باتری 4100 میلی آمپری روی یک گوشی پرچمدار پرفروش می توانست خبر خوبی برای کاربران باشد، که پس از مشکل سازی به نظر می رسد به حالت استیبل و ایستای خود بدون مشکل رسیده باشد.اگر شما هم گلکسی اس 10 پلاس را خریداری کرده اید و به این مشکل برخوردید آن را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *