اخبار, تلفن همراه

شیائومی می 10 از پردازنده جدید اسنپدراگون 865 قدرت می گیرد

گوشی شیائومی می 10

شیائومی می 10 ، جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت شیائومی در سال 2020 است که با پردازنده اسنپدراگون 865 وارد بازار خواهد شد. این پردازنده اولین نسل تراشه های قدرتمندی است که روی گوشی های پرچمدار اندرویدی سال 2020 مجهز می شود و قابلیت های فراوانی نیز به همراه دارد. در ادامه سایر مشخصات فاش شده از گوشی پرچمدار شیائومی می 10 را بررسی می کنیم.

همزمان با برگزاری اجلاس 2019 کوالکام، بنیان‌گذار شیائومی از پرچمدار بعدی این کمپانی سخن گفت. بنابر اعلام  لین بین، گوشی شیائومی می 10 در سه ماهه ابتدایی سال 2020 عرضه می‌شود و یکی از اولین دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 865 خواهد بود. این موبایل پرچمدار که از 5G دو حالته SA/NSA پشتیبانی می‌کند، هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد.

به تازگی کمپانی چینی اوپو هم ادعای مشابهی را مطرح کرد؛ اینکه در سه ماهه نخست 2020، یک پرچمدار را با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 865 عرضه خواهد کرد.


محصولات مرتبط:


گزارش های جدید در مورد گوشی شیائومی می 10 نشان می دهد که این گوشی در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد و دو کدنیم گوشی 5G نیز برای شیائومی به ثبت رسیده که هر دو قابلیت دریافت اینترنت 5G را از دکل های مخابراتی دارند. به نظر می رسد که گوشی جدید شیائومی می 10 با دارا بودن سخت افزار قدرتمند و همچنین نسخه های رم 12 گیگابایتی بتواند راه را برای سایر گوشی های قدرتمند شرکت شیائومی باز کند .

گوشی شیائومی می 10

زمان عرضه شیائومی می 10

گوشی شیائومی mi 10 بر اساس مدیر عامل شرکت شیائومی در نسخه 5G با قیمت عالی رونمایی می شود. اما مشخص نیست که چه ماهی از سال 2020 برای عرضه این گوشی در نظر گرفته شده باشد. شیائومی هر سال از گوشی شیائومی می میکس خود که سری پرچمدار بود در ابتدای سال جدید میلادی رونمایی می کرد اما به نظر نمی رسد که حد اقل تا بهار 99 بتوانیم گوشی جدید شیائومی می 10 را ببینیم.

مدیر شرکت شیائومی در مورد این گوشی صحبت های زیادی به میان نیاورد اما ابراز امیدواری کرد که اپراتورها، سرعت گسترش شبکه 5G را افزایش دهند. جون با اشاره به نقش مهم 5G در صنعت ارتباطات گفت: این تکنولوژی موقعیت‌های بسیاری به وجود می‌آورد؛ ولی چالش‌ها و ریسک‌هایی نیز دارد.

به هر حال تمام کمپانی‌ها نقشه‌هایی را برای آینده طرح‌ریزی کرده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی بیش از سایرین، خوش‌بین و رادیکال است. در این زمینه گوشی های پرچمدار تمام شرکت های ساخت و تولید گوشی هوشمند موبایل به اینترنت 5G مجهز خواهند شد. سال 2020 با عرضه گلکسی اس 11 پلاس شروع می شود و پرچمداران شرکت های شیائومی ، هواوی ، اپل ، ریلمی ، ال جی و سایر شرکت ها نیز یکی پس از دیگر گوشی های مجهز به پردازنده جدید و با پشتیبانی از اینترنت 5G خود را عرضه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *