اخبار, تلفن همراه

شارژر گلکسی Z فلیپ از گلکسی S20 کندتر شارژ می کند

شارژر گلکسی Z فلیپ

به نظر می رسد که شارژر گوشی گلکسی Z فلیپ ، گوشی تاشو جدید سامسونگ از گلکسی S20 کندتر باشد و یک شارژر فست شارژ حداکثر 15 وات روی این محصول قرار داده شود.

این روزها به دلیل وجود حداقل مجموعه ای از دوربین سه گانه ، شارژ فوق العاده ، یا نسخه 5G بر روی یک تلفن ، تکنولوژی های جدید به چشم نمی آیند اما گوشی های تاشو از نقاط عطف دنیای گوشی هوشمند به شمار می روند.

ابتدا شنیدیم که گلکسی فولد 2 یا گلکسی Z فلیپ بسیار ارزان تر از رقیب مستقیم آن Moto razr (2019) است و شاید ارزانترین تلفن تاشو پس از انتشار در این بهار نام بگیرد. مشخصات گلکسی Z فلیپ شامل بهترین چیپست Snapdragon 855 در سال گذشته است که هنوز هم بهتر از انتخاب موتورولا ، یک دوربین دوتایی در پشت و بدون شارژ بی سیم برای کاهش هزینه ها است.


محصولات مرتبط:

شارژر گلکسی Z فلیپ 15 وات

روش دیگری که ممکن است سامسونگ به قیمت زیر 900 دلار رسیده باشد ، ممکن است با حذف شارژ سریع از مشخصات Z Flip و همچنین نکات مربوط به The Elec کره باشد. منابع می گویند ، سامسونگ مدار شارژ سریع را از مادربرد Z Flip حذف کرده است.

گوشی گلکسی Z فلیپ نه تنها با یک شارژر 15W در جعبه حمل می شود ، بلکه این حداکثر میزان شارژی است شما می توانید باتری را نیز درون آن شارژ کنید. این در تضاد با گلکسی S20 ، S20 + و S20 Ultra بوده که همگی قادر به شارژ ultrafast هستند و همچنین با شارژرهای 25W عرضه می شود.

شارژر گلکسی Z فلیپ

با توجه به آن چیزی که در گلکسی نوت 10+ دیدیم ،شارژر 45 وات نیز یکی از انتخاب های معمول برای گوشی های پرچمدار این شرکت است. قبل از نوت 11 به نظر نمی رسد شارژر 60 وات برای گوشی سامسونگ عرضه شود اما ما می گویم که شارژر 25W در حال حاضر به اندازه کافی وجود دارد پس چرا روی گوشی گلکسی Z فلیپ قرار نگرفته؟ شارژرهای 25W و 45W کمتر از بیست دقیقه می توانند گوشی را تا 70 درصد شارژ کنند.

با این اوصاف به نظر می رسد که تنها یک شارژر 15 وات فست شارژ دقیقا مانند سایر گوشی های میان رده ارزان قیمت بازار در جعبه این محصول قرار بگیرد. از این گذشته ، به نظر می رسد اولین صفحه نمایش سخت افزاری سامسونگ با صفحه نمایش تاشو ، مقرون به صرفه ترین تلفن خم شونده باشد و احتمالاً دارای یک باتری با اندازه متوسط ​​است بنابراین در میزان زمانی که گوشی های گلکسی S20 و S20 پلاس و اولترا شارژ می شوند این باتری نیز شارژ خواهد شد.

در آخرین خبرهای مربوط به گلکسی Z فلیپ در مورد باتری این گوشی شنیدیم که دو باتری یکی 900 میلی آمپر ساعت و دیگری 2200 میلی آمپر ساعت روی این محصول قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *