اخبار, تلفن همراه

سامسونگ Galaxy S بعدی چه نام خواهد داشت؟!

سامسونگ Galaxy S بعدی چه نام خواهد داشت؟!

گوشی جدید سامسونگ Galaxy S چه نام خواهد داشت؟!

پیش بینی می شود که Galaxy S20 و S20 + سامسونگ از 11 فوریه به بازار عرضه شود. قبلاً با نام Galaxy S11 شناخته می شد ، حالا به نظر می رسد سامسونگ در حال تغییر این نام است.این ویژگی همه نشت ها ، شایعات و گمانه زنی های مربوط به پرچمداران بعدی Galaxy S را گرد آورده است. در این جا همه چیز را درباره Samsung Galaxy S بعدی سامسونگ می دانیم.این امر می تواند با استفاده مجدد از دستگاه های سامسونگ ، Galaxy S20 را به عنوان بروزرسانی در S10e و از S20 Ultra (یا نام دیگری) به عنوان دستگاه برتر مشاهده کند. براساس گزارش های رسانه های کره ای ، نام S20 در دیدار پشت درهای بسته در CES 2020 توسط سامسونگ تأیید شد ، و اکنون ما شاهد صفحه نمایش راه اندازی گوشی با S20 بر روی آن بودیم بنابراین به نظر می رسد که این موضوع تأیید شده باشد. ما هم چنین برخی از شماره های مدل را داریم: SM-G980، SM-G985 / 6، SM-G988 تعداد مدل های این دستگاه ها انتظار می رود و تصور می شود که کدگذاری هابل مانند تلسکوپ باشد.

 

اطلاعات عرضه سامسونگ Galaxy S20 جدید

تاریخ انتشار و قیمت سامسونگ گلکسی S20  سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy Unpacked در تاریخ 11 فوریه برگزار می شود. این شرکت به طور رسمی آنچه اعلام خواهد شد را تأیید نکرده است ، اما ما گمان می کنیم S20 و Galaxy Z Flip ، تلفن جدید تاشو آن باشد. تأیید شده است که این مکان در سانفرانسیسکو برگزار می شود و از ساعت 11 صبح به وقت GMT به وقت گرینویچ آغاز می شود. از نظر قیمت ها ، Galaxy S10 با 799 پوند و Galaxy S10 + با قیمت 899 پوند شروع به کار کرد ، در حالی که یک دستگاه کوچکتر و ارزان تر در قالب Galaxy S10e ظاهر می شود. ما انتظار نداریم که Galaxy S20 ، S20 + و S20 Ultra ارزان تر از مدل قبلی باشددر هر صورت ، انتظار داریم که مانند S10 و S9 شاهد افزایش قیمت باشیم. طراحی Samsung Galaxy S20 Samsung Galaxy S20 سامسونگ احتمالاً تغییرات کمی را در طراحی ایجاد کرده و شایعات اولیه نشان می دهد که این طرح با یک جلو و شیشه ای جلویی و پشتی و یک هسته فلزی بسیار شبیه به نسخه قبلی خواهد بود.رندرها و نشت عکس نشان می دهد که ماژول دوربین در قسمت عقب گوشی بیشتر به جای اینکه به حداقل برسد بزرگتر می شود و برای داشتن ظاهری جسورانه تر. بسیاری از شایعات به دوربین جلوی سوراخ کوچک تر که مانند سری نوت 10 متمرکز است اشاره می کنند و ظاهری ساده تر ارائه می دهند.هم چنین به نظر می رسد اگر همه این گوشی ها ، سوکت هدفون 3.5 میلی متری در برخی از تلفن ها برداشته شود.ما هم چنین قصد داریم برای باز کردن قفل گوشی ، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تحت صفحه نمایش را مشاهده کنیم.

نمایشگر سامسونگ Galaxy S جدید؛ اس20

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S20  به ارائه نمایشگرهای زیبا AMOLED مشهور بوده و دستگاه های Galaxy S20 بدون شک چنین فناوری را در هواپیما دارند. سه دستگاه برای دستگاه های 2020 گزارش شده است و ادعا می شود همه آنها طرح های حاشیه ای منحنی دوگانه را ارائه می دهند. پیش از این Galaxy S10e از طراحی تخت برخوردار بود. اندازه ها به ترتیب 6.2 ، 6.7 و 6.9 اینچ برای این دستگاه ها گزارش شده است.هم چنین گفته می شود سامسونگ نمایشگر 120 هرتزی را در این دستگاه ها قرار می دهد ، اگرچه سریعترین سرعت تازه سازی ممکن است در تمام رزولوشن صفحه نمایش کار نکند. ما انتظار داریم که رنگ های پر جنب و جوش ، پشتیبانی HDR10 + و وضوح تصویر مناسب را در بین هر سه گوشی مشاهده کنیم ، به خصوص در مورد Galaxy S20 + و S20 Ultra.   دوربین های سامسونگ گلکسی S20     با افزایش رقابت در بخش دوربین گوشی های هوشمند ، به نظر می رسد سامسونگ تغییرات بزرگی را برای Galaxy S20 و S20 + ایجاد می کند.صحبت از وجود یک سنسور 108 مگاپیکسلی به همراه پشتیبانی از ضبط ویدیوی 8K بوده است و این به S20 Ultra می رسد. ادعا شده است سامسونگ در حال کار روی یک دوربین شبیه به پریسکوپ است که امکان بزرگ نمایی نوری 10 برابر و بزرگ نمایی ترکیبی 100 برابر را فراهم می کند ، که دوباره برای S20 Ultra به مقصد رسیده است. نشت عکس در زندگی واقعی نشان می دهد S20 + دارای بزرگ نمایی پراسکوپ نیست ، بنابراین این احتمالاً فقط برای Ultra است.هم چنین گفته شده است که S20 و S20 + به جای آن سنسور 108 مگاپیکسلی (سناریوی 108 مگاپیکسلی) قصد دارند از یک سنسور 12 مگاپیکسلی جدید 1.8 میکرومتر استفاده کنند (چرا که روش متفاوت ، ما نمی دانیم). باید یک تله 64 مگاپیکسلی (بزرگنمایی ناشناخته باشد) و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده در همه تلفن ها وجود داشته باشد. S20 + و S20 Ultra قصد دارند سنسور زمان پرواز را نیز بدست آورند ، احتمالاً برای پشتیبانی از حالت های پرتره.     سخت افزار Samsung Galaxy S20  احتمالاً دستگاههای Galaxy S20 سامسونگ با جدیدترین تراشه Exynos ، Exynos 990 یا جدیدترین Qualcomm Snapdragon 865 ، بسته به منطقه ، کار خواهند کرد. ما همچنین احتمالاً شاهد پشتیبانی از microSD ، تعدادی از گزینه های ذخیره سازی و دوز سالم RAM خواهیم بود – که می تواند به اندازه 12 گیگابایت در همه دستگاه ها باشد ، اگرچه قبلاً شنیده بودیم که S20 از 6 گیگابایت رم شروع می شود. شایعات حاکی از آن است که S20 Ultra یک گزینه 16 گیگابایتی را دریافت می کند. شایعات گفته اند سامسونگ در حال کار بر روی یک ویژگی تشخیص چهره سه بعدی مانند Face ID اپل است و با نشان دادن آرم Face ID در CES 2020 در صحنه ، ما اساساً انتظار عملکرد مشابهی را داریم.هم چنین انتظار داریم باتری را هم پشتیبانی کنیم که هم از شارژ بی سیم و هم از شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می کند و گفته می شود که S20 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را بدست می آورد ، S20 + 4500mAh می شود در حالی که گزارش می شود که S20 Ultra دارای باتری 5000mAh است. یک شارژر 25W برای شارژ سریع تلفن ها وجود دارد.

 

شما می توانید از طزیق این لینک همه محصولات سامسونگ را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *