اخبار, تلفن همراه

سامسونگ گلکسی A90 با اینترنت 5G عرضه می شود

گلکسی A90

گوشی گلکسی A90 سامسونگ یکی از میان رده های سامسونگ است که در سری R این شرکت عرضه  می شود. این گوشی اولین میان رده ای خواهد بود که به اینترنت 5G یا نسل 5 مجهز می شود. تنها چند هفته دیگر گلکسی ای 90 معرفی خواهد شد.

گلکسی A90

همانطور که می دانید آخرین و قدرتمند ترین سری گوشی های A سامسونگ گلکسی A80 بود که با دوربین کشویی چرخشی عرضه شد. هر چند که همه تا قبل از این بر این باور بودند که گلکسی A80 همان گلکسی A90 است اما با عرضه گوشی مجزا ای 80، شایعات پیرامون گلکسی ای 90 سامسونگ مجددا افزایش پیدا کرد. حال به نظر می رسد که سامسونگ اولین گوشی میان رده خود را  که به اینترنت 5G مجهز خواهد شد به زودی با نام گلکسی A90 رونمایی کند. هر چند این رونمایی ممکن است در قالب معرفی سری جدید R گوشی های سامسونگ انجام شود.

زمان عرضه گوشی گلکسی A90 سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های سری Galaxy R دارای دو مدل هستند که هر دو به یک نمایشگر بزرگ و دوربین سه گانه پشتی مجهز خواهند بود. حداقل یکی از آن‌ها از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و در عین حال دوربین‌های آن قابلیت‌های ویژه‌ای را به ارمغان میاورند. علاوه بر این٬ ممکن است گوشی‌های این خانواده با فناوری شارژ سریع 45 وات شارژ شوند که بسیار سریع‌تر از فناوری شارژ 25 وات در دیگر محصولات سامسونگ خواهد بود.

بنابراین گوشی گلکسی A90 اولین گوشی خواهد بود که هم به اینترنت 5G مجهز می شود و هم این که از یک شارژر فست شارژ 40 یا 45 واتی عرضه شود.

با این اوصاف گلکسی A90 سامسونگ می تواند تنها گوشی میان رده بازار باشد که به این تکنولوژی ها مجهز است. البته شرکت های دیگر از این غافله عقاب نمانده و به دنبال معرفی گوشی های میان رده خود با امکانات بیشتری نیز هستند. به تازگی تصاویر گوشی جدید ریلمی با دوربین 64 مگاپیکسلی در توییتر منتشر شده که نشان می دهد تا چه اندازه سطح گوشی های سال 2019 پیشرفت خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *