اخبار, تلفن همراه

رندر رسمی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به نمایش گذاشته شد

گلکسی اس 10 پلاس

رندر رسمی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس توسط رولان کوانت به نمایش گذاشته شد. این رندر ها محتمل ترین شکل و دقیق ترین شکل گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را نشان می دهد که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

گلکسی اس 10 پلاس

در تصاویر رندرهای مشخص شده دو گوشی با رنگ های جذابی به نمایش گذاشته شده اند. در هر دو مدل با بیس مشکی و سفید از ترکیب رنگ های سبز و بنفش استفاده شده است. صرف نظر از این رنگ‌ها این دو گوشی در رنگ آبی نیز تولید خواهد شد که البته عرضه آن احتمالا با کمی تاخیر نسبت به مدل‌های دیگر صورت می‌گیرد.

به نظر می رسد که آخرین و بهترین تصاویر رندر گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس همین تصاویر باشند. از طرفی طبق تجربه ای که از تصاویر رندر رولاند کوانت داریم، این تصاویر محتمل ترین شکل ظاهری گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس خواهند بود.  مطابق انتظار نمایشگرهای امولد که دارای خمیدگی‌هایی در دو طرف صفحه هستند، با سبک طراحی جدید Infinity-O بر روی پنل جلوی دیده می‌شوند. حاشیه‌های نمایشگر در بالا و پایین به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده است که اگر این قضیه در محصول نهایی نیز عملی شود، این کهکشانی‌های جدید را از سری اس هشت بسیار متمایز خواهد کرد.

طراحی موجود برای دوربین سلفی روی هر دو گوشی به صورت حفره ای موجود روی صفحه نمایش است. بریدگی بالای نمایشگر به جای یک دوربین سلفی از دو دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد که یکی از آنها برای تصویربرداری عادی و یکی از آنها به عنوان سنسور ToF عمل می‌کند که در قابلیت‌هایی نظیر فناوری تشخیص چهره به کار گرفته می‌شود.

ازنظر طراحی و گرافیکی ، گلکسی اس 10 دارای نمایشگر با اندازه 6.1 ایچ و گلکسی اس 10 پلاس با نمایشگر 6.4 اینچی است که هر دو مدل نیز مثل سری اس 9 از تکنولوژی اینفینیتی بهره می برند. رزولوشن کواد اچ دی بر روی هر دو پنل به کار گرفته می‌شود و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که پیشرفته‌ترین چیپست موبایل حال حاضر کوالکام محسوب می‌شود، در بازار یالات متحده و چین بر روی این گوشی ها حضور خواهد داشت؛ در سایر نقاط جهان نظیر اروپا، پرچمدار جدید سامسونگ با چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ به فروش خواهد رسید.

در ساده ترین مدل هر دو گوشی رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی گنجانده شده،  سیستم عامل اندروید ۹ پای به همراه رابط کاربری جدید وان یو آی سامسونگ امکانات نرم افزاری آنها را تشکیل می‌دهد. گلکسی اس ۱۰ از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل پلاس از یک باتری بزرگتر با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت بهره‌مند خواهند شد.

البته علاوه بر این ۲ مدل گفته می شود که یک مدل ارزان‌قیمت‌تر به نام گلکسی اس ۱۰ ای نیز در مراسم روز بیستم فوریه رونمایی خواهد شد. از روز هشتم مارس (۱۷ اسفند) کاربران می‌توانند این محصولات را در بازار خریداری کنند.قیمت گوشی های سری اس 10 سامسونگ از 1020 دلار شروع شده و تا 1650 دلار نیز خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *