اخبار, تلفن همراه

تکنولوژی جدید گلکسی S10 ، محو شدن دوربین جلو صفحه نمایش در حالت دیدن ویدیو

تکنولوژی جدید گلکسی S10 که امروز از یکی از رسانه های کره ای فاش شده، نشان می دهد که دوربین جلو صفه نمایش گلکسی S10 در هنگام مشاهده ویدیو با این گوشی، محو می شود. اما سوال اینجاست که این دوربین کجا می رود؟

تکنولوژی جدید گلکسی S10

سامسونگ هفته پیش از پردازنده جدید خود، اگزینوس 9820 رونمایی کرد. این در حالی است که به نظر می رسد شرکت کره ای خود را برای عرضه گلکسی S10  کاملا آماده کرده. تنها چند ماه بیشتر تا معرفی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ، باقی نمانده است. ما در حال حاضر می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد برای به ارمغان آوردن یک طراحی بدون حاشیه واقعی، دوربین سلفی را زیر نمایشگر گلکسی S10 قرار دهد. این کار باعث می‌شود تا ما یک گوشی با قاب جلویی تمام صفحه را ملاقات کنیم که یک حفره برای میزبانی از دوربین بر روی آن به چشم می‌خورد.

طی طرح هایی که از این گوشی به نمایش گذاشته شده، احتمال وجود حفهر دوربین سلفی در سمت چپ صفحه نمایش بیشتر است، هرچند خیلی‌ها انتظار دارند این بخش بریده شده در وسط قرار داشته باشد. هر کجا که باشد فرقی نمی‌کند، ما نباید نگران باشیم تا این حفره‌ی بلااستفاده، تاثیری بر روی تجربه کاربری ما از گوشی داشته باشد. نکته مهمتر اینجا است که حفره دوربین سلفی گلکسی S10 قابلیت محو شوندگی دارد! باید در نظر گرفت که سامسونگ در این گوشی علاوه بر المان‌های بهینه سازی شده‌ی رابط کاربری نظیر آیکون‌های نوتیفیکیشن، سیگنال در نوار وضعیت، زمان، میزان شارژ و غیره، شرکت در حال کار بر روی روشی است تا حفره‌ی مربوط به دوربین زیر نمایشگر گلکسی S10 هنگام تماشای ویدیو نمایان نباشد. تکنولوژی جدید گلکسی S10 که می تواند مسیر روشنی برای عرضه و ساخت دوربین های مخفی در بدنه گوشی باشد.

هر چند که شاید الا با خود فکر می کنید که چه تکنولوژی جدید و عجیبی در این گوشی به کار خواهد رفت. اما آن چیزی که زمان اجرا به دست مشتری می رسد تا آن چیزی که روزها در مورد آن بحث و بررسی شده و شایعات پیرامون آن زیاد بوده، کیلومترها فاصله دارد، اما اگر سامسونگ هرطور که شده از طریق نرم افزاری بتواند این سوراخ را پنهان کند، تعداد مخالفان نمایشگر Infinity-O تازه معرفی شده‌ی سامسونگ کاهش پیدا خواهد کرد. سازندگان دیوایس‌های اندرویدی مدتیست که از عرض قسمت بالای نمایشگر گوشی‌هایشان کاسته‌اند و به دنبال پنهان ساختن آن هستند. حال سامسونگ می‌تواند با یک تفکر جدید، رقبا را از راه به در کند. چرا که این روش می تواند رویکرد جدیدی در عدم به کار گیری نمایشگر ناچ و یا دارای بریدگی بالای صفحه ای باشد که در اسنشال فون و بالاخص آیفون X ظاهر  شد.

تکنولوژی جدید گلکسی S10

در تکنولوژی جدید گلکسی S10 از روش پنهان کاری لیزری استفاده می شود

ما بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم سامسونگ با این سبک طراحی جدید چه خواهد کرد. در عین حال روش DPSS (دیود پمپ شده حالت جامد) لیزری، می‌تواند برای عملیات واقعی پنهان سازی این بخش بریده شده از نمایشگر، مورد استفاده قرار گیرد. صادقانه بگوییم، ما هیچ نظری در مورد استفاده از این روش برای تلفن‌های همراه نداریم.

اما واقعیت اینجاست که سامسونگ و شرکت های بزرگ ساخت و راه اندازی گوشی های هوشمند ، همه توان خود را برای عرضه گوشی هایی با تکنولوژی فوق العاده زیاد به کار می برند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *