اخبار, تلفن همراه

تصویری از گوشی جدید سونی با دوربین سه گانه منتشر شد

عکس گوشی جدید سونی

سه ماه پیش بود که سونی از گوشی جدید هوشمند خود به نام اکسپریا 1 رونمایی کرد. این گوشی اولی اسمارت فون سونی با دوربین سه گانه بود، حالا تصویری از گوشی جدید سونی منتشر شده که دوربین سه گانه دارد اما چینش دوربین آن با اکسپریا 1 کاملا متفاوت خواهد بود.

عکس گوشی جدید سونی

طی عکس منتشر شده، گوشی جدید سونی با دوربین سه گانه اما چینش متفاوت نسبت به گوشی سونی اکسپریا 1 به زودی عرضه می شود. گوشی سونی اکسپریا 1 یکی از بهترین گوشی های پرچمدار شرکت سونی و البته اولین گوشی است که این شرکت ژاپنی با دوربین سه گانه عرضه کرده است.

البته این تصویر با اکسپریا 1 تفاوت هایی دارد. دوربین سه گانه سونی اکپسریا 1 دقیاق در مرکز پنل گوشی قرار دارد اما تصویر این گوشی نشان دهنده جای گیری ماژول دوربین در گوشه سمت چپ گوشی است.بنابر ادعای “Zackbuks” بلاگر چینی، این موبایل جدید سونی نام اکسپریا ۱ وی یا اکسپریا ۱ اس را به خود خواهد گرفت و در تاریخ 9 ژولای رسما معرفی خواهد شد. البته متاسفانه او جزئیاتی را درباره مشخصات فنی دستگاه بروز نداده است.

سونی اکسپریا 1

عکس گوشی جدید سونی

سونی اکسپریا 1 را می توان یکی از بهترین گوشی های سونی با صفحه نمایش 4K AMOLED ، پردازنده اسنپدراگون 855 و رم 6 گیگابایتی ، نامید. شاید این گوشی جدید اکسپریا 2 یا یکی از نسخه های ارزان قیمت گوشی 1000 دلاری اکسپریا 1 باشد. هر چند نمایشگاه های زیادی همچون IFA و رویداد سونی 2019 داریم و باید ببینیم که آیا سونی به دنبال عرضه یک پرچمدار دیگر با نسبت صفحه نمایش 21:9 است یا این که نسخه ارزان قیمت تر گوشی جدید خود را عرضه خواهد کرد.

اما به اکسپریا 1s یا 1v برگردیم که می‌تواند علاوه بر دوربین سه‌گانه، صفحه نمایش LCD و تراشه اسنپدراگون 855 هم داشته باشد. باید چند هفته‌ای منتظر ماند و دید که آیا این دستگاه، نسخه ارزان‌تر اکسپریا وان است یا این‌ها دو محصول کاملا جدا هستند.

به نظر می رسد که این گوشی به احتمال قوی تر نسخه ارزان قیمت گوشی اکسپریا 1 باشد.

منبع: GSMARENA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *