اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی گلکسی نوت 20 پلاس به صورت رندر منتشر شد

گلکسی نوت 20

مجموعه جدیدی از رندرها و کلیپ ویدئویی کوتاه نشان می دهد که سامسونگ گلکسی نوت 20 چگونه خواهد بود. ارائه دهنده ها از Pigtou با همکاری که ادعا می کند این رندرها بر اساس نقشه های بدست آمده از منابع خروجی است و نه مفهومی هستند ، آمده اند. در این گزارش آمده است که بعضی از عناصر ارائه شده در این زمان قابل تأیید نیست.

این دستگاه (با کمال تعجب ) بسیار شبیه گکلسی اس 20 اولترا سامسونگ است. به نظر می رسد که یک ماژول دوربین مشابه S20 Ultra دارد. همانطور که به طور معمول با سری Note وجود دارد ، گلکسی نوت 20 دارای ظاهری باکسر و دارای گوشه های مربع تر است.

ابعاد دستگاه ها 161.8 x 75.3 x 8.5 میلی متر است که تقریباً به اندازه اندازه Samsung Galaxy Note10 + سامسونگ است. ابعاد ماژول دوربین حتی گزارش شده است: 38.1 میلی متر در 21.9 میلی متر.

تصاوی گلکسی نوت 20 پلاس

گلکسی نوت 20

ما انتظار داریم گلکسی نوت 20 پلاس حتی بزرگتر را نیز مشاهده کنیم ، که باید جالب باشد. با ابعاد ذکر شده در بالا (از Note20) ، گزارش حاکی از آن است که ممکن است به صورت مورب 6.7 اینچ باشد ، و ارائه دهندگان نشان می دهند که این صفحه نمایش کاملاً مسطح است. ما از این ایده لذت می بریم که یک دستگاه Note دیگر حاشیه های خمیده ای ندارد. استفاده از S-Pen با استفاده از آن را آسانتر می کند.
سامسونگ گلکسی نوت 20 ادعا کرده است که CAD با تنظیم دوربین Galaxy S20 Ultra نشت می کند

مکان S Pen از سمت راست به چپ تغییر کرده است ، که احتمالاً کاری است که سامسونگ برای بدست آوردن تمام دکمه های فیزیکی به سمت راست باید انجام دهد. سینی سیم در بالای گوشی است

خوشحالیم که دکمه پاور را به سمت راست گوشی برگرداند ، زیرا Note10 و Note10 + به طرز عجیبی آن را در سمت چپ در زیر صدای چرخنده صدا قرار داده اند. با توجه به Note20 ، کلیدهای صدا و قدرت را در سمت راست (و درست) مشاهده می کنیم.
گلکسی نوت 20

پیش بینی می شود که Galaxy Note20 و Note20 + با همان داخلی های Galaxy S20 همراه با Snapdragon 865 یا Exynos 990 وارد شوند. گلکسی نوت 20 و Note20 + پیش از این شایعه شده بودند که به ترتیب باتری های 4000 میلی آمپر و 4500 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شده اند.

پیش بینی می شود که سامسونگ Galaxy Note20 سامسونگ در ماه اوت و در طی رویداد دو ساله Unpacked سامسونگ برگزار شود. فقط در این زمان ، ما می توانیم یک رویداد راه اندازی فقط آنلاین را انتظار داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *