اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی پرچمدار سونی اکسپریا سال 2020 منتشر شد

گوشی پرچمدار سونی سال 2020

گوشی اکسپریا 1 که پرچمدار سال گذشته شرکت سونی بود یک گوشی تمام عیار به شمار می رفت حالا تصاویر گوشی پرچمدار سونی اکسپریا سال 2020 منتشر شده  که نشان می دهد این شرکت ژاپنی در حال آماده سازی برای معرفی جانشین نسبتاً زیبا است که می توان آن را اکسپریا 1.1 یا اکسپریا 5 پلاس نامید.

با توجه به ظاهر اصلی ، ظاهراً این تلفن همراه دارای نمایشگر OLED کمی بزرگتر 6.6 اینچی است که احتمالاً دارای نسبت تصویر 21: 9 خواه بود. این جفت با حاشیه های جانبی تقریبا قابل کشف و قسمت بالا و پایین یکنواخت است که این بار به طور قابل توجهی کاهش یافته.

در کنار هم ، این قابها یک جفت بلندگوهای استریو جلویی را در خود جای داده اند ، چیزی که سونی از زمان Xperia XZ3 از آن استفاده نمی کرد. پیشانی همچنین شامل یک دوربین سلفی منفرد است که از رزولوشن 8 مگاپیکسلی برخوردار بوده و با نصب دوربین عقب به روز شده ای که اکنون در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

گوشی پرچمدار سونی سال 2020

همانطور که توسط رندرهای امروز مشخص شد ، سونی دوربین اصلی را در قسمت پشتی Xperia 1.1 (یا اکسپریا 5 پلاس) درج کرده و آن را با یک جایگزین با زاویه فوق العاده گسترده و یک لنز تله فوتو به جای اجرای شبیه پریسکوپ همراه کرده است. با این وجود ، برای اطمینان از شرایط رقابتی ، یک سنسور Time-of-Flight روی ترکیب دوربین اضافه شده است که باید عکاسی پرتره را بهبود بخشد.


محصولات مرتبط:


گوشی پرچمدار سونی 2020

برای آن دسته از افرادی که می پرسند چگونه این تغییرات روی اندازه فیزیکی گوشی تأثیر می گذارد ، ابعاد ارائه شده توسط استیو Hemmerstoffer نشان می دهد که Xperia 1.1 (168.2 x 71.6 x 8.1mm) خیلی از Xperia 1 سال گذشته بزرگتر نخواهد بود. در هر صورت ، نگه داشتن اندازه آن باید کمی راحت تر باشد زیرا عرض گوشی به میزان کمی کاهش یافته است.

جک هدفون بعد از گذشت دو سال به بازار برمی گردد

طراحی پرچمدار به روز شده سونی توسط یک قاب بوکسیور که ظاهراً از جنس آلومینیوم حک شده است ، تکمیل می شود. این درگاه درگاه معمولی USB-C در پایین است و یک کلید پاور در سمت راست قرار دارد.

گوشی پرچمدار سونی سال 2020

علاوه بر این ، مارک ژاپنی شامل یک دکمه شاتر اختصاصی و یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم است. اکثر مارک های تلفن های هوشمند با وجود کاهش درک دقیق در گذشته ، گزینه های جدیدی از اسکنر اثر انگشت در صفحه گذشته را تغییر داده اند ، اما به نظر می رسد سونی همچنان کیفیت را در رتبه اول اکسپریا 1.1 قرار داده است.

گوشی دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری در بالا است. سونی در سال 2018 با انتشار Xperia XZ2 به یکی از اولین مارک های اصلی تبدیل شد که این درگاه را در اختیار ندارد ، اما در پی اعتراض طولانی از طرفداران هواداران سونی، به نظر می رسد که این دوره را برگردانده و پرچمدار بعدی خود را با ویژگی بسیار دوست داشتنی همراه کرده است.

انتظار می رود که سونی در اواخر ماه فوریه ،  Xperia 1.1 یا Xperia 5 Plus را در MWC 2020 رونمایی کند ، تنها دو هفته پس از اعلام سامسونگ سری آینده Galaxy S20. با این حال  ارسال تلفن ممکن است تا اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن آغاز نشوند ، بنابراین به رقبا این فرصت را می دهند که سریع تر گوشی های خود را به فروش برسانند.

درمورد مشخصات داخلی ، اسنپدراگون 865 کوالکام احتمالاً پردازنده اصلی این محصول است ، به این معنی که پشتیبانی از شبکه 5G به صورت استاندارد روی این محصول در دسترس خواهد بود. این محصول همراه با اندروید 10 ،رابط کاربری سفارشی سونی و حداقل 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *