اخبار, تلفن همراه

تصاویر و مشخصات فنی گلکسی A21s و A21 سامسونگ منتشر شد

گلکسی A21s سامسونگ

ماه گذشته سامسونگ گلکسی A21 در تست بنچمارک گیک بنچ دیده شد و اکنون ، یک دستگاه سامسونگ که احتمالاً گلکسی A21s است با چند مورد از مشخصات آن در پایگاه داده معیار مشاهده شده است.

گلکسی A21s ، با شماره مدل SM-A217F ، دارای پردازنده جدید Exynos 850 SoC است. اندروید 10 را اجرا می کند و دارای 3 گیگابایت حافظه رم است. با این وجود ، احتمالاً گزینه های RAM بیشتری وجود دارد که هنوز تأیید نشده اند.
گلکسی A21s سامسونگ

گلکسی A21s سامسونگ

Geekbench مشخصات دیگری در مورد گلکسی A21s را فاش نمی کند ، اما گزارشی از SamMobile ادعا کرده که این تلفن هوشمند با حافظه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و چهار گزینه رنگی – مشکی ، آبی ، سفید و قرمز دارد.

در این گزارش همچنین ادعا شده است که A21 ها دوربین ماکرو 2MP را بسته بندی می کنند.

ما نمی دانیم سامسونگ چه زمانی از Galaxy A21s رونمایی خواهد کرد ، اما احتمالاً در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

ما قبلاً تصاویری از سامسونگ گلکسی A21 و همچنین یک لیست Geekbench را دیدیم که درباره داخلی های آن کمی به ما گفت. اکنون ، ما یک نمای کاملاً 360 درجه از این گوشی به نمایش درآمده که در ادامه نیز می بینیم

تصاویر

این طرح با یک برش سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه و یک دوربین چهار گوش در پشت تأیید می کند که در آن می توانیم اسکنر اثر انگشت را نیز شناسایی کنیم. همچنین می توان دکمه های قدرت و ولتاژ را در سمت راست و شکاف سیم کارت در سمت چپ مشاهده کرد.

سامسونگ هنوز هیچگونه اطلاعات رسمی را درباره گلکسی A21s تقسیم نکرده است ، اما طبق لیست Geekbench ، این گوشی با Helio P35 SoC و رم 3 گیگابایتی وارد خواهد شد ، در حالی که شایعات گذشته نیز حاکی از 64 گیگابایت حافظه قابل توسعه است. این دستگاه دارای صفحه نمایش HD + AMOLED است و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را بسته بندی می کند. از طرف نرم افزار ، ما در انتظار اندروید 10 با One UI 2.0 سامسونگ هستیم.

برای خرید لوازم جانبی سامسونگ روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *