اخبار, تلفن همراه

تصاویر غول میان رده جدید هواوی ، نوا 4 ای لو رفت

نوا 4 ای

نوا 4 ای ، غول میان رده جدید هواوی است که به زودی رونمایی می شود، تنها چند روز باقی مانده تا رونمایی از این گوشی ، تصاویر آن به صورت رندرهای گرافیکی لو رفت. در ادامه مشخصات به دست آمده از این تصاویر را بررسی خواهیم کرد.

نوا 4 ای

تصاویر منتشر شده جدید هواوی نوا 4 ای ، که گوشی میان رده نسل جدید نوا 4 است ، نشان دهنده بسیاری ا امکانات ومشخصات گوشی است. تمامی طراحی ظاهری، رنگ، بدنه، قرار گیری دوربین ها، کیفیت دوربین، تعداد لنز ها، نوع صفحه نمایش، اندازه صفحه و اکثر امکانات تصویری و ظاهری گوشی ، طی همین تصاویر رندر لو رفته است. در قاب پشتی دوربین سه گانه دیوایس به چشم می‌خورد که در سمت راست همراه با فلش ال ای دی قرار گرفته‌ است. همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در میانه‌ی قاب پشتی و نزدیک به دوربین‌ها جا خوش کرده است.

همچنین رنگ های متفاوتی از این دستگاه را خواهیم دید، به طور مثال براساس تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای این گوشی دارای سه رنگ متفاوت آبی، سیاه براق و سفید مرواریدی است هرچند که می توان شاهد رنگ چهرم این گوشی به نام آبی نقره فام نیز باشیم. انتظار می رود که این گوشی با راحی بدنه فوق العاده چشم نواز و رنگ های بسیار متنوع تر از چیزی که شنیده ایم به بازار عرضه شود. هواوی روی گوشی های میان رده خود ، بالاخص گوشی های سری نوا، از نظر گرافیک کاربری و طراحی بدنه گوشی چیزی کم و کسر نمی گذارد، چرا که گوشی هواوی نوا 4 معمولی نیز در رنگ ها و ساختار بدنه فوق العاده شیک و خوش دست وارد بازار شد. طراحی که هیچکس با دیدن آن فکر نمیکرد که این گوشی، یک دیوایس میان رده باشد.

رندرهای جدید نوا 4 ای

منبع لو دهنده تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای ادعا دارد سنسورهای دوربین این گوشی 24، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود که دوربین 8 مگاپیکسلی تصاویری با زاویه عریض ثبت می‌کند و دوربین دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار خواهد رفت. براساس اخبار تایید نشده‌ی پیشین، هواوی نوا ای 4 نمایشگری 6.15 اینچی از نوع LCD و رزولوشن +Full HD خواهد داشت که به چیپست کایرین 710، رم تا 6 گیگابایت، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3340 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود.

در اواسط اسفند ماه 97 ، شرکت چینی هواوی تیزر رسمی دوربین سری جدید خود، سلفی 32 مگاپیکسلی را رونمایی کرد که به طور قطع این دوربین مربوط به هواوی نوا 4 ای بود. اما اطلاعات دیگری طی این تیزر به دست نرسید تا بتوان به عنوان منبع دیگری برای دانسته های خود از هواوی نوا 4 ای استناد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *