اخبار, تلفن همراه

تصاویر شیائومی می 10 مشخصات جدیدی از آن را فاش می کند

تصاویر شیائومی می 10

تصاویر شیائومی می 10 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. بر اساس این تصاویر ساختار و طراحی کلی گوشی شیائومی می 10 ، پرچمدار 2020 شرکت شیائومی به طور کامل مشخص شده است.

با سال جدید ، اکنون اکثر سازندگان تلفن های هوشمند در تلاش هستند تا گوشی های هوشمند پرچمدار خود را به بازار عرضه کنند. سازنده گوشی های هوشمند چینی شیائومی اکنون در تلاش است تا شیائومی می 10 خود را در چین راه اندازی کند.

تصاویر شیائومی می 10

اکنون ، وانگ تنگ ، مدیر محصولات Xiaomi عکس جدیدی را در پلت فرم میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته است که به نظر می رسد گوشی هوشمند Mi 10 را در معرض دید شما قرار داده است. در این پست تصویری از تلفن هوشمند با نمایشگر تمام صفحه نشان داده شده است و به نظر می رسد شماره IMEI از نمونه اولیه است.

تصاویر گوشی شیائومی می 10

همچنین نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای وضوح صفحه نمایش Full HD + 2340 x 1080 است. علاوه بر این ، نشان می دهد که تلفن با یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای گوشه همراه خواهد بود. به نظر می رسد این امر مطابق با نشتی است که نشان می دهد Mi 10 و Mi 10 Pro دارای برش پانچ در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر خواهند بود.

با توجه به نشت ، این تلفن هوشمند دارای منابع پنل OLED خمیده از سامسونگ خواهد بود و نرخ تجدید 90Hz را ارائه می دهد. در قسمت پشتی ، این دستگاه مجهز به یک دوربین چهارگانه خواهد بود که از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسورهای دوربین به صورت عمودی در موقعیت بالا سمت چپ مرتب می شوند.


محصولات مرتبط:


طبق اطلاعات تصویر شیائومی می 10  که اخیراً فاش شده است ، Mi 10 Pro با نمایشگر 6.4 اینچی عرضه می شود و از جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 به همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه بهره می برد.

همچنین نشان می دهد که مدل Pro این اسمارت فون از یک باتری 5.250 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. Mi 10 نه تنها باتری بزرگی دارد بلکه تأیید شده است که از شارژ سریع سیمی 66W به همراه پشتیبانی سریع شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی قبلاً تأیید كرده است كه تلفن های هوشمند سری Mi 10 در این سه ماهه به بازار عرضه می شوند اما تاریخ دقیق آن هنوز ناشناخته است. با این حال ، برخی از نشت نشان می دهد که این تلفن می تواند در تاریخ 11 فوریه راه اندازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *