اخبار, تلفن همراه

تصاویر جدید گوشی ردمی K30 پرو با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ منتشر شد

گوشی ردمی K30 پرو

اخیراً ردمی تأیید کرده بود که تلفن پرچمدار ردمی K30 پرو در ماه جاری میلادی به فروش می رسد. شایعات پیرامون تلفن هوشمند برخی از اطلاعات را در مورد مشخصات و طراحی آن فاش کرده است. حدس زده می شود ردمی کا 30 پرو 5G مانند صفحه نمایش قبلی ردمی K20 پرو نمایشگر کوچکتری داشته باشد. انتظار می رود پشت آن شبیه به ردمی K30 باشد ، هرچند تغییرات اندکی نیز داشته است. تصویری نشتی از ردمی K30 پرو در Weibo ظاهر شده است تا مشخصات بیشتری از آن فاش شود.اگرچه این گوشی را به رنگ آبی تیره به نمایش می گذارد ، اما تنظیم دوربین عقب را کاملاً آشکار نمی کند.

گوشی ردمی K30 پرو

پوسته پشتی به رنگ آبی تیره از منحنی ردمی K30 پرو به سمت لبه های آن است. یک حلقه دایره ای در قسمت بالای پنل پشت تلفن وجود دارد. تصویر به گونه ای ویرایش شده است که تعداد دوربین های موجود در داخل حلقه را نشان نمی دهد. به نظر می رسد طراحی عقب این گوشی با رندر آن در ماه گذشته ظاهر شده است.


محصولات مرتبط:


حلقه دایره ای می تواند حداقل دارای سه دوربین داشته باشد. همانند رندر زیر ، تصویر بیرون آمده نیز وجود لنز چهارم را در لبه حلقه نشان می دهد. نماد 5G را نیز می توانید در زیر آن مشاهده کنید. تنظیم دوربین عقب ردمی K30 فاقد سنسور تله فوتو بود.

گوشی ردمی K30 پرو

تصاویر ردمی K30 پرو

از آنجا که تنظیم دوربین سه گانه ردمی K20 پرو آن را نشان داده است ، احتمالاً ردمی K30 پرو آینده نیز ممکن است مجهز به آن باشد. از این رو این احتمال وجود دارد که سیستم دوربین عقب K30 پرو ممکن است شامل لنزهای اصلی Sony IMX686 64 مگاپیکسلی ، لنز تله فوتو با زوم اپتیکال ، سنسور اولترا ساید و لنز ماکرو باشد.

ردمی K30 5G با نمایشگر LCD عرضه شد. پیش بینی می شود نسخه آینده آن دارای نمایشگر OLED با خواننده اثر انگشت درون صفحه باشد. گمانه زنی شده است که تنظیم دوربین سلفی پاپ آپ تلفن ممکن است شامل دو دوربین باشد. پیش بینی می شود این دستگاه با برخی دیگر از ویژگی ها مانند RAM LPDDR5 ، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4،700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 33W همراه باشد.

از سوی دیگر به نظر می رسد که قیمت گوشی ردمی کا 30 پرو با ورود به بازار ایران در حدود 1 الی 1 میلیون پانصد هزار تومان از گوشی شیائومی می 9T یا همان ردمی K20 پرو بیشتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *