اخبار, تلفن همراه

تصاویر جدید هواوی پی 30 لایت رونمایی شد

هواوی پی 30 لایت

هواوی پی 30 لایت در تاریخ 6 فروردین ماه به صورت رسمی رونمایی می شود. امروز رندرهای رسمی این گوشی رونمایی شد که نشان دهده دوربین سه گانه و ناچ قطره ای روی آن است.

هواوی پی 30 لایت

هواوی یکی از پر ترافیک ترین و پر مشغله ترین شرکت های تولید گوشی هوشمند در طول 1 ماه گذشته بوده است. با رونمایی از گوشی های پرچمدار جدید، گوشی هواوی میت ایکس، میت 20 ایکس ، حال قصد دارد تا گوشی میان رده سری پی 30 را به زودی با نام پی 30 لایت رونمایی کند. این گوشی میان رده دارای دوربین سه گانه  است و روی صفحه نمایش آن یک ناچ قطره ای وجود دارد.این دیوایس از نظر سخت افزاری کاملا متفاوت از دو مدل دیگر پرچمدار است٬ اما رندرهای رسمی هواوی پی 30 لایت که به تازگی منتشر شده‌اند٬ نشان می‌دهند حداقل از نظر ظاهری آن‌ها یکسان هستند.

هواوی امسال گوشی های میان رده ای در حد و اندازه های پرچمداران را رونمایی کرده و در ادامه نیز این روال خود را ادامه می دهد. گوشی هواوی پی 30 لایت آخرین سری میان رده از گوشی های هوشمند هواوی است که به تازگی تصاویر آن به صورت رسمی توسط خود شرکت هواوی رونمایی شده. این گوشی دوربین سه گانه قدرتمند در اختیار دارد، ضخامت آن بسیار پایین است و حاشیه صفحه نمایش بسیار کمی نیز دارد. قرار گیری اسکنر اثر انگشت نیز طبق این رندرها در پشت گوشی خواهد بود.

 

همانطور که از تصاویر پیداست٬ سه دوربین به شکل عمودی در سمت چپ قاب پشتی گوشی جای گرفته‌اند که یک فلاش LED آن‌ها را تکمیل می‌کند. سنسور نخست از وضوح 24 مگاپیکسل برخوردار است٬ در حالی که دو دوربین دیگر 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستند. در این لحظه٬ مشخص نیست هر کدام از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برند.

از نظر سخت افزاری مشخصات هواوی پی 30 لایت دارای پردازنده اسنپدراگون 660 است ، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی روی آن مجهز شده و سیستم عامل اندروید 9 پای، آخرین نسخه اندروید نیز روی گوشی سوار شده است. با این وجود می توان هواوی پی 30 لایت را یک گوشی در حد و اندازه های پرچمداران سال 2017 و 2018 نامید.

قیمت هواوی پی 30 لایت

گفته می‌شود این گوشی قرار است با قیمتی در حدود 417 دلار از چند هفته‌ی دیگر به فروش برسد. رنگبندی آن شامل سفید٬ مشکی و آبی می‌شود. قیمت 417 دلاری آن نشان می دهد که چه سخت افزار قدرتمندی روی گوشی سوار شده و چه طراحی و متریالی برای ساخت این گوشی میان رده به کار گرفته شده است. تا تاریخ 6 فروردین باید منتظر بمانیم و سری جدید هواوی پی 30 را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *