اخبار, تلفن همراه

تصاویر جدیدی از گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ منتشر شد

گلکسی اس 20 اولترا

گوشی گلکسی اس 20 اولترا برای نیمه اول سال 2020 عرضه می شود و انتظار می رود در 11 فوریه در کنار گلکسی S20 5G ، گلکسی اس 20 پلاس 5G و Galaxy Z Flip معرفی شود. امروز ، Ben Geskin توئیتی را منتشر کرد که با رندر جدید گلکسی اس 20 اولترا 5G تعبیه شده است. گسکین می گوید این دقیق ترین رندر گوشی است.

شکی نیست که گلکسی اس 20 اولترا 5G یک ابر گوشی هوشمند خواهد بود. حتی کسانی که به طور معمول منتظر راه اندازی گلکسی نوت در نیمه دوم سال هستند ، تحت فشار قرار می گیرند تا برای خرید این گوشی هزیه نکنند. انتظار داریم دستگاه مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED را با وضوح تصویر 1440 x 3200 QHD پلاس ببینید. این صفحه به نسبت ابعاد 20: 9 کار می کند. نرخ تازه سازی 120 هرتز به کاربران امکان می دهد از پیمایش صافی قصاب و انیمیشن بهبود یافته برای بازی های ویدیویی موبایل لذت ببرند.
گلکسی اس 20 اولترا 5G گران قیمت است ، اما ارزش خرید،مصرف کنندگان را برای تهیه این محصول مجاب خواهد کرد.

گلکسی اس 20 اولترا 5G از طریق بستر های نرم افزاری موبایل 7nm Qualcomm Snapdragon 865 (با تراشه مودم Snapdragon 5G) در همه جای اروپا تولید می شود. در قاره اسیا، سامسونگ اگزینوس 990 SoC بدون قابلیت 5G تحت کاپوت قرار خواهد گرفت. این یک تغییر عمده از سالهای گذشته است که سری Galaxy S همه جا مجهز به چیپست اگزینوس خواهد بود اما ممکن است به یاد بیاورید که در سال 2015 سامسونگ تصمیم گرفت به دلیل نگرانی در مورد همه مدل های Galaxy S6 با چیپست اگزینوس 7420 گوشی ها را روانه بازار کند.

رندر سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا 5G

گلکسی اس 20 اولترا

ماژول عقب در گلکسی اس 20 اولترا بسیاری از مصرف کنندگان را هیجان انگیز می کند. ابتدا یک دوربین 108 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که برای تولید تصاویر واضح تر با میزان پیکسل بیشتر بهره می برد. در نسبت شایعه 9: 1 ، این سنسور آنچه را که انتظار می رود عکس های دیدنی و جذاب 12 مگاپیکسلی باشد ، تولید می کند. همچنین یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با استفاده از لنز “پریسکوپ” برای بزرگنمایی نوری 10 برابر و بزرگنمایی ترکیبی 100 برابر وجود دارد. مورد دوم به عنوان لنز با قدرت عکاسی از آسمان به بازار عرضه می شود “SPACE ZOOM”. در حقیقت ، رندر همراه با این مقاله نشان دادن برند در ماژول دوربین است که Space Zoom 100x را می خواند. ویژگی زوم در میکروفن نیز وجود دارد که می تواند صدا را به عنوان زوم تصویر در یک موضوع ضبط کند.


محصولات مرتبط:


همچنین در پشت ، باید یک دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی و حسگر عمق Time of Flight (ToF) پیدا کنیم. حالت دوم مدت زمان لازم برای پرتوهای مادون قرمز را برای  سوژه و بازگشت به تلفن را اندازه گیری می کند. با استفاده از این داده ها ، دستگاه قادر خواهد بود تا اطلاعات عمق دقیق تری را برای بهبود قابلیت های AR محاسبه کند ، تاری طبیعی بوکه را در پرتره ها فراهم کند و حتی نقشه های سه بعدی ایمن را برای تشخیص چهره ایجاد کند. صفحه نمایش Infinity O دارای یک سوراخ پانچ متمرکز با دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی در پشت آن است.

مشخصات Leaked نشان می دهد که سامسونگ Galaxy S اولترا 20 5G شامل 12 گیگابایت حافظه با 128 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه خواهد بود. گفته می شود یک شکاف microSD با ظرفیت 1TB گنجانده شده است. در مورد باتری ، یک هیولای قدرتمند به مقدار زیادی آب احتیاج دارد و طبق گفته های آن یک باتری با ظرفیت 5000mAh تولید خواهد شد که از شارژ سریع 45W پشتیبانی می کند. این تلفن از IP68 برخوردار است به این معنی که در برابر گرد و غبار غیرقابل نفوذ است و می تواند تا مدت 30 دقیقه در تقریباً 5 فوت آب فرو رود. این گوشی با سیستم عامل Android 10.0 از پیش نصب شده به همراه رابط One UI 2.0 از قاب خارج می شود.

قیمت شایعه شده برای Samsung گلکسی اس 20 اولترا 5G سامسونگ از 1.099 دلار و بالاتر شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *