اخبار, تلفن همراه

تصاویر آنر 8 اس سری ارزان قیمت گوشی های هواوی لو رفت

آنر 8 اس

شرکت هواوی که یکی از پر کارترین شرکت های عرضه گوشی هوشمند در این روز ها است، گوشی آنر 8 اس ، نسخه ارزان قیمت گوشی های آنر سری 8 را به زودی رونمایی خواهد کرد. تصاویر این گوشی ارزان قیمت به تازگی در شبکه های اجتماعی دیده شده است. همانطور که می دانید چند روز پیش آنر یک سری مشابه آنر 8 پلی به نام آنر 8 ای پرو را رونمایی کرد که آن گوشی نیز یک میان رده با قیمت پایین به حساب می آمد.

آنر 8 اس

حالا این شرکت که زیر مجموعه شرکت هواوی است گوشی پایین رده ای را رونمایی می کند که قیمتی حتی کمتر از 180 دلار داشته باشد. در ادامه مشخصات فنی و طراحی این گوشی را بر اساس تصاویر به دست آمده بررسی خواهیم کرد.

از جمله مشخصات فنی گوشی آنر 8 اس می توان به وجود صفحه نمایش 5.71 اینچی با طراحی ناچ قطره ای روی آن اشاره کرد. وضوح این صفحه نمایش نیز HD بوده ولی از لحاظ زیبایی روی آن کار شده و میزان حاشیه صفحه نمایش به کمترین مقدار ممکن رسیده است. هر چند که در چانه پایینی گوشی یک حاشیه بزرگ دیده می شود.

از لحاظ دوربین، این گوشی به یک دوربین تک لنز 13 مگاپیکسلی اصلی مجهز شده که در کنار آن فلش نیز قرار دارد. دوربین سلفی آن نیز که برای یک گوشی پایین رده در نظر گرفته شده، یک لنز 5 مگاپیکسلی خواهد بود.. سخت افزار داخلی این گوشی پایین رده شامل تراشه هلیو A22 مدیاتک، 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی می‌شود. البته نسخه قابل فروش در اروپای غربی، دارای حافظه رم بیشتر و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. اکثرگوشی های پایین رده امروزی به پردازنده های سری نهایی مدیاتک مجهز می شوند، این پردازنده ها را می توان پایه گذار کارایی متوسط برای گوشی هایی با رم های 2 یا 3 گیگابایت نامید.

آنر 8 اس با EMUI 9 که مبتنی بر اندروید پای است کار می‌کند و باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی آن، از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. ضخامت این گوشی به 8.45 میلی‌متر می‌رسد و حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد. به زودی باید از تاریخ فروش و قیمت آنر ۸ اس نیز مطلع شویم. احتمال می دهیم که قیمت نهایی گوشی ارزان قیمت آنر 8 اس چیزی نزدیک به 180 تا 195 دلار باشد که با ورود به کشورمان قیمت معادل 2 میلیون تومان را تجربه خواهد کرد، آن هم فقط برای یک گوشی ارزان قیمت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *