اخبار, تلفن همراه

باز هم هواوی ، باز هم میان رده. آنر 20 به زودی رونمایی خواهد شد

آنر 20

اطلاعات جدید از گوشی میان رده آنر 20 هواوی فاش شده که نشان می دهد یک گوشی میان رده دیگر با جزییات بسیار قدرتمند در راه است. آنر 20 نسخه لایت و میان رده از گوشی هواوی پی 30 است.

آنر 20

آنر 20 و آنر 20 پرو دو گوشی میان رده شرکت هواوی هستند که هفته گذشته تاییدیه EEC را دریافت کردند. امروز اطلاعات جدیدی از این دو گوشی فاش شده که در مورد مشخصات سخت افزاری، دوربین و سایر جزییات هر دو گوشی است و در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

سرانجام هواوی پی 30 با دوربین قدرتمند رونمایی شد

اطلاعات فاش شده مشخصات دو گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو را با کدنیم های YAL-l21 , YAL-l41 نشان می دهد. این اطلاعات شامل مشخصات فنی، طراحی ظاهری و همچنین جزییات سخت افزار به کار برده شده روی هر دو گوشی خواهد بود. به طور مثال گوشی آنر 20 به یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده و دارای ناچ قطره نیز هست همینطور می توان به این مورد اشاره کرد که اسکنر اثر انگشت نسل جدید با بیشترین سرعت ممکن روی گوشی جای گرفته است.

مشخصات فنی و طراحی ظاهری فاش شده آنر 20

از نظر سخت افزار داخلی می توان به اصلی ترین مساله یعنی به کار بردن تراشه کایرین 980 هوشمند هواوی روی این گوشی اشاره کرد. همچنین این که در کنار گوشی یک باتری 3650 میلی آمپر ساعت قرار داده شده تا بتواند انرژی مصرفی تراشه و صفحه نمایش 6.1 اینچی را تامین کند. روی صفحه نمایش آنر 20 یک ناچ قطره ای قرار داده شده که می توان آن را بهترین نوع کم کردن حاشیه صفحه نمایش و اندازه آن نسبت به بدنه نام برد. روی این گوشی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باکیفیت کار شده است. در پشت نیز یک ماژول دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه‌ی 20 مگاپیکسلی عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو حضور دارد. انتظار می‌رود دوربین این دیوایس زوم اپتیکال سه برابری را ارائه کند. ضمن آنکه در راس بخش نرم افزاری نیز ما می‌توانیم اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI را ببینیم.

البته باید در نظر داشت که این سری گوشی را می توان سری اقتصادی شده هواوی پی 30 نامید بنابراین سنسور های دوربین استفاده شده که سونی IMX600 هستند و روی پی 30 قرار داده شده بودند نیز روی دوربین آنر 20 کار شده است. افشاگر می‌گوید گوشی آنر 20 همراه 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی، با قیمت 446 دلار عرضه خواهد شد. گوشی آنر 20 حدود دو هفته آینده یعنی 5 اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

اینگونه به نظر می‌رسد که دو گوشی Honor 20‌ و Honor 20 Pro نسخه‌های ارزان قیمت‌تر گوشی‌های پرچمدار Huawei P30 و Huawei P30 Pro هستند. خانواده پی 30 چندی پیش معرفی شد. از دیگر شرکت بزرگ چینی، شرکت وان پلاس نیز خبر می‌رسد که ظاهرا آن‌ها به زودی از گوشی پرچمدار جدیدشان به نام وان پلاس 7 پرده برداری خواهند کرد. خانواده آنر 20 را می‌توان یکی از اصلی‌ترین رقبای وان پلاس جدید دانست.

هواوی امسال پر کارترین شرکت تولید گوشی هوشمند بوده و با گذشته تنها 3 ماه از شروع سال جدید میلادی بیش از 11 گوشی مختلف رونمایی کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *