اخبار, تلفن همراه

اوپو رینو زد با طراحی منحصر به فرد رونمایی شد

اوپو رینو زد

اوپو رینو زد ، گوشی میان رده سری جدید رینو از شرکت چینی اوپو امروز رونمایی شد، این گوشی دارای طراحی ظاهری منحصر به فرد و قیمت عالی با مشخصات فنی استثنایی است که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

اوپو رینو زد

بدنه گوشی اوپو رینو زد مانند سایر گوشی های مدرن و امروزی بازار دنیای گوشی های هوشمند است، اما از نظر صفحه نمایش کمی نسبت به سری رینو متفاوت شده و دوربین پاپ آپ روی آن حذف شده است. از طرفی با حذف شدن دوربین پاپ آپ، یک ناچ منحصر به فرد روی صفحه نمایش قرار گرفته که در آن دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی را جای داده اند.

صفحه نمایش 6.4 اینچی دستگاه، نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) دارد. اما در حالی که شایعه شده بود تراشه هلیو P90 مدیاتک در ساخت گوشی اوپو رینو زد به کار خواهد رفت؛ کمپانی چینی تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام را درون آن جای داده است تا کمی از پایین رده بودن آن بکاهد و به سمت یک گوشی مدرن میان رده امروزی سوق دهد. این چیپست 10 نانومتری، پردازنده مرکزی Kryo 360 و پردازنده گرافیکی Adreno 616 را همراه خود می‌بیند. حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی (بدون امکان ارتقا)، دیگر مشخصات سخت افزاری اوپو رینو Z را تشکیل می‌دهند.

از نظر دوربین گوشی، اوپو رینو زد دارای یک دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی است که از سنسور آی ام ایکس 586 سونی بهره می برند و لنز دوم نیز ، به منظور تشخیص عمق به کار رفته است.البته از نظر حسگر اثر انگشت، این گوشی تغییری نکرده است و از سنسور زیر صفحه نمایش بهره می برد همچنین سیستم عامل اندروید پای در پوسته‌ ColorOS 6.0 روی این گوشی قرار داده شده. تامین انرژی نیز به عهده‌ی یک باتری 3950 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که از فناوری شارژ VOOC 3.0 با سرعت 20 وات (5V/4A) پشتیبانی می‌کند.

ناگفته نماند که قیمت گوشی اوپو رینو زد برای فروش در اروپا، 190 یورو (معادل 215 دلار) اعلام شده و در رنگ‌های گرادیانی سبز و مشکی، موجود است.

مشخصات کلی اوپو رینو زد

  • نمایشگر با اندازه 6.4 اینچ امولد فول اچ دی پلاس
  • پردازنده میان رده اسنپدراگون 710  و پردازنده گرافیکی آدرنو 616
  • 6 گیگ رم و 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی
  • دوربین عقب دوگانه با سنسورهای 48 و 5 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • سیستم عامل اندروید 9 پای در پوسته‌ای از ColorOS 6.0
  • باتری 3950 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی فلش شارژ VOOC 3.0 سوپر فست شارژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *