تلفن همراه

اولین نگاه به خانواده شیائومی Redmi Note 14 Pro

اولین نگاه به خانواده شیائومی Redmi Note 14 Pro

شیائومی هر ساله سری گوشی های هوشمند Redmi Note خود را عرضه و بروز می کند. پس از عرضه گوشی های Redmi Note 13 در سپتامبر 2023، جای تعجب نیست که این شرکت در حال حاضر روی جانشین خود، سری Redmi Note 14 کار می کند. ما اکنون برخی از جزئیات اولیه در مورد این گوشی های هوشمند آینده داریم. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station در Weibo، یک پلتفرم رسانه اجتماعی چینی، تمرکز سری Redmi Note 14 ممکن است بر روی قابلیت‌های دوربین و طراحی شیک باشد. این گوشی عبارت خواهند بود از :

  • گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 14 5G
  • گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 14 4G
  • گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G
  • گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 14 4G

تمرکز شیائومی بر روی LCD

Digital Chat Station نشان می‌دهد که یکی از گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت 14 دارای صفحه نمایش 1.5K AMOLED با وضوح بالا با نرخ تازه‌سازی بالا است. و از تراشه Qualcomm SM7635 که از نظر تجاری با نام Snapdragon 7s Gen 3 شناخته می شود، قدرت خواهد گرفت. با وجود اینکه منبع خبر به صراحت از این دستگاه نامی نمی برد، اما بر اساس مشخصات، این دستگاه می تواند گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو باشد که جانشین ردمی نوت 13 پرو با پردازنده اسنپدراگون 7 اس نسل 2 خواهد بود. این نشت همچنین به باتری بادوام با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت یا حتی بیشتر اشاره دارد.

تاریخ رونمایی و عرضه گوشی های Xiaomi Redmi Note 14

در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نیست، با توجه به استراتژی‌های عرضه قبلی شیائومی، Redmi Note 14 Pro به همراه مدل دیگری از این سری ممکن است در پاییز 2024 در چین عرضه شود. بازارهای جهانی ممکن است تا اوایل سال 2025 برای این دستگاه‌ها منتظر بمانند. مهم است که به یاد داشته باشید که این فقط یک نشت است و شیائومی هیچ جزئیاتی در مورد سری Redmi Note 14 تایید نکرده است. برای دریافت تصویر واضح تری از گوشی های هوشمند آینده، باید منتظر اعلامیه های رسمی یا افشای اطلاعات بیشتر باشیم.

منبع: https://www.gizmochina.com/2024/05/24/first-redmi-note-14-pro-detail-surfaces/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *