اخبار, تلفن همراه

اطلاعات کامل دوربین تله فوتو گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد

دوربین گلکسی S20

به تازگی اطلاعات کاملی از دوربین تله فوتو گلکسی S20 سامسونگ منتشر شده. این گوشی در تاریخ 21 بهمن 98 رونمایی خواهد شد.

تنظیم دوربین عقب در سری آینده سامسونگ گلکسی S20 نوید بخش تکنولوژی های جدید است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، Galaxy S20 Ultra ، مدل برتر این سری ، جذاب ترین ترکیب حسگرها و فناوری را در خود جای داده است. اول ، یک دوربین واید 108 مگاپیکسلی وجود دارد که از مزایای استفاده از پیکسل 9: 1 استفاده می کند. این بدان معنی است که داده های جمع آوری شده از هر 9 پیکسل در یک جمع می شوند. بنابراین با وجود سنسور 108 مگاپیکسلی ، دوربین باید بتواند تصاویر تیز 12 مگاپیکسلی را با حجم کمتری ارائه دهد.

Galaxy S20 Ultra همچنین از یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از سنسور پریسکوپ برای ارائه 10 برابر بزرگنمایی نوری و زوم هیبریدی 100 برابر استفاده خواهد کرد. مورد دوم با عنوان “بزرگنمایی فضا” به بازار عرضه می شود ، بدون شک تلفن هنگامی که تلفن برای پیش سفارش در دسترس است ، به سرعت فروش خواهد رفت.

این گوشی یک دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی در خود خواهد داشت. در آخر ، سنسور Time of Flight (ToF) وجود دارد که مدت زمان لازم برای پرتوی از نور مادون قرمز را برای تصویرسازی سوژه و بازگشت به تلفن اندازه گیری می کند. با استفاده از این داده ها ، می توان اطلاعات عمق دقیق تری به دست آورد تا توانایی های بهبود یافته AR و ایجاد تاری طبیعی بوکه برای پرتره ها را ایجاد کند. همچنین می توان از آن برای یک سیستم تشخیص چهره مطمئن استفاده کرد. یک دوربین سلفی سوراخ دار با قدرت 40 مگاپیکسلی در جلو صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.
دوربین گلکسی S20

دوربین تله فوتو گوشی گلکسی S20

Galaxy S20 + به دوربین 12 مگاپیکسلی ، دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 30 برابر ، دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی و سنسور عمق ToF مجهز خواهد شد. Galaxy S20 همان تنظیم پشتی را دارد به جز اینکه سنسور ToF را اسپرت نمی کند.

هر دوی این گوشی ها دارای دوربین سلفی جلوی پانچ 10MP هستند. دیروز ، Ice Univers (UniverseIce) اطلاعات جالبی را درباره سنسور تله 64MP منتشر کرد که در هر دو مدل یافت می شود. از طریق توییت ، این راهنما گفته است که سنسور سامسونگ Isocell S5KGW2 64MP مورد استفاده در گلکسی S20 + و Galaxy S20 منجر به یک “دوربین خالص” ویژه خواهد شد که برای ایجاد تصاویر 16 مگاپیکسلی از binning 4: 1 استفاده نمی کند. این سنسور برای بزرگنمایی برش پیکسل و ضبط ویدیوی 8K استفاده خواهد شد.


محصولات مرتبط:


گلکسی S20 (6.2 اینچی) ، گلکسی S20 + (6.7 اینچ) و گلکسی S20 Ultra (6.9 اینچ) همه به صفحه نمایش Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 x 3200 و سرعت تجدید 120Hz مجهز خواهند شد. در تمام بازارها به جز اروپا ، این گوشی ها از طریق پردازنده موبایل Qualcomm Snapdragon 865 قدرت می گیرند. در این قاره ، واحدها توسط Exynos 990 SoC سامسونگ هدایت می شوند. هر سه گوشی دارای 12 گیگابایت حافظه با 128 گیگابایت حافظه هستند. Galaxy S20 Ultra با 256 گیگابایت حافظه نیز موجود خواهد بود.

دوربین گلکسی S20

پیش بینی می شود دوره رونمایی از 11 فوریه با رونمایی از تلفن های جدید آغاز شود. کسانی که از قبل سفارش گلکسی S20 + یا Galaxy S20 Ultra دریافت می کنند ، یک جفت رایگان از گوشواره های گلکسی جوانه + و بلوتوث بی سیم بلوتوث به ارزش 149 دلار دریافت می کنند. لوازم جانبی شامل ویژگی محبوب کنسل کردن سر و صدا فعال در برخی از دستگاههای بی سیم دیگر قابل استفاده در گوش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *