اخبار, تلفن همراه

اسمارت فون ‌iphone 12 با ویژگی هایی کاملا جدید

اسمارت فون ‌iphone 12 با ویژگی هایی کاملا جدید

ویژگی هایی که تاکنون منحصر به اسمارت فون ‌iphone 12 می باشد!

آیفون بعدی اولین دهه اخیر چه چیزی را به همراه خواهد آورد؟ آیا اپل قصد دارد آیفون جدیدی عرضه کند؟ خبر خوب این است که در ساخت آیفون 11 شایعات و نشت بسیاری از آیفون های تغییر یافته شنیده ایم. این ها شامل امکان وجود مدل آیفون 5G ، دوربین های جدید ، طراحی جدید ، صفحه نمایش فوق العاده شارژ … اگر همه این شایعات درست برای دستگاه نسل بعدی ثابت شوند ، آیفون 12 می تواند یک نسخه برتر باشد. اسمارت فون ‌iphone 12 نیاز به یک تغییر عظیم در گوشی هوشمند اپل دارد. با ترفندهای جدید دوربین و قدرت بیشتری در داخل ، آن ها به روزرسانی متوسطی در محدوده محبوب آیفون بودند.ما در مقاله زیر تمامی جدیدترین نشت ها و به روزرسانی های مربوط به آیفون جدید را گرد هم آورده ایم.

 

تاریخ انتشار و قیمت اسمارت فون ‌iphone 12

هنوز هیچ شایعه رسمی درموردانتشار آیفون 12 منتشر نشده است ، اما تقریباً مطمئن هستیم که چه زمانی ظاهر خواهد شد. اولا ، تاریخ جدید انتشار آیفون قطعاً سپتامبر 2020 خواهد بود  و همیشه حدود هفته دوم است. بنابراین می خواهیم حدس بزنیم که اپل در تاریخ 8 سپتامبر از آیفون 12 رونمایی خواهد کرد (یا احتمالاً در 15 سپتامبر اگر بخواهد به تاریخ فروش بعدی برسد). وقتی قیمت آیفون 12 به بازار عرضه می شود ، به احتمال زیاد به طور گسترده با مدل های فعلی مطابقت خواهد داشت. برای مرجع ، آیفون 11 با قیمت 699 دلار / 729 پوند / 1199 دلار AU ، آیفون 11 پرو با قیمت 999 دلار شروع می شود / 1،049 پوند / 1،749 دلار AU و آیفون 11 پرو مکس با 1.099 دلار شروع می شود / 1،149 پوند / 1،899 دلار AU. با گفتن این نکته ، یک گزارش حاکی است که ممکن است هزینه مواد برای آیفون 12 بالا برود ، که می تواند به معنای قیمت بالاتر در خرده فروشی باشد.

 

طراحی اسمارت فون ‌iphone 12

ما کاملاً اطمینان داریم که تلفن های اپل 2020 به عنوان یک آیفون 12 نامیده می شوند ، نه 11S یا به لطف یک تحلیلگر صنعت (با سابقه عالی) که چنین چیزی را گفته است. به همین دلیل است که ما آن را آیفون 12 می نامیم ، حتی اگر اپل این نام را تأیید نکرده است. برخی دیگر ممکن است آن را آیفون 2020 یا “آیفون جدید” بنامنداما ما فکر نمی کنیم که اپل موفق ترین اپل باشد. اپل می تواند تغییراتی در طراحی و صفحه نمایش برای آیفون 12 ایجاد کند.به گفته تحلیل گران ، حداقل ممکن است یکی از تلفن های آینده فاقد شکاف باشد ، در حالی که دوربین جلوی آن به طور بالقوه قرار است در عوض در زیر صفحه تعبیه شود. اگر این اتفاق بیفتد ، انتظار داریم که گرانترین مدل آیفون 12 باشد که این ویژگی رادارد.یکی دیگر از نکات نشان می دهد که اپل در حال توسعه فناوری جدید Face ID است که منجر به طراحی مجدد و بالقوه باریک تر خواهد شد. ظاهراً ، این شرکت سعی در ترکیبی از جمله مواردی دارد که اپتیک جلوی آن را به حداقل می رساند تا در بدنه بالا جای بگیرد.یک گزارش دیگر هم چنین نشان داده است كه Face ID كاملاً به نفع یك اسكنر اثر انگشت زیر صفحه کنار می رود. ممکن است چیزی بیش از حذف سطح شکاف داشته باشیم ، Kuo هم چنین می گوید که او انتظار دارد که این قاب فلزی بیشتر به قاب آیفون 4 شبیه شود ، و پیشنهاد می کند مانند مدلهای فعلی خمیده نباشد. او همچنین می گوید که به طور کلی ، این طرح با مدل های فعلی آیفون تفاوت قابل توجهی دارد. این نشت چندین روند شایعه را تأیید کرد ، مانند نسخه های آیفون 12 پرو که به آن سنسور زمان پرواز اضافه می کنند ، پرچمدار بودجه با اضافه کردن لنز تله فوتو و پشتیبانی از سری 5G و هم چنین در نهایت جابه جایی به USB-C.ممکن است این تنها دوربین ساخته شده در صفحه نمایش نباشد ، زیرا اپل همچنین شایعه شده است که تلفن های بعدی خود را به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای مجهز می کند.این یک تغییر بزرگ برای نام تجاری خواهد بود ، زیرا مدل های فعلی به هیچ وجه اسکنر اثر انگشت ندارند. گفته می شود ، اگر دوربین واقعاً در صفحه نمایش باشد ، ممکن است وجود همه سنسورهای Face ID امکان پذیر نباشد ، بنابراین می توان این اسکنر اثر انگشت را جایگزین Face ID کرد ، هرچند که ما قانع نیستیم که اپل خیلی فراتر رود.

 

نمایشگر جدیدی برای  ‌iphone 12

ممکن است یک یا چند مدل آیفون 2020 نیز دارای سرعت تازه ای 120 هرتز باشد ، که از مدل های فعلی 60Hz است. این که توسط یک ناشر معتبر شایعه شده است  می تواند تعامل ها را یکدست تر کند. این ادعایی است که اکنون بیش از یک بار شنیده ایم و برخی از تلفن ها مانند برخی از iPads ها دارای نرخ تازه سازی بالاتر از 60 هرتز هستند ، بنابراین این غیرقابل باور نیست. تحلیل گر محترم اپل Ming-Chi Kuo می گوید که اندازه آیفون 12 پرو حداکثر می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشد (از 6.5 اینچ در آیفون 11 پرو حداکثر) و آیفون 12 پرو نیز می تواند داشته باشد. صفحه نمایش 5.45 اینچی (پایین تر از 5.8 اینچ در آیفون 11 پرو). وی می افزاید که آیفون 12 استاندارد ظاهراً 6.1 اینچ خواهد ماند ، اما از LCD به OLED ارتقا می یابد. این ادعایی است که بیش از یک بار شنیده ایم و به این معنی است که هر سه آیفون 2020 دارای صفحه OLED هستند.منبع دیگری به طور گسترده ای موافق است ، اما گفته می شود انتظار می رود یک صفحه 5.4 اینچی در آیفون 12 پرو وجود داشته باشد. آنها هم چنین گفتند كه دو مدل Pro از یك فرم OLED استفاده می كنند كه از نظر صفحاتی كه در محدوده iPhone 11 Pro استفاده می شود ، باریك تر و ارزان تر است. این می تواند به معنای پایین آمدن قیمت ها باشد ، اما ما روی آن حساب نمی کنیم.در جای دیگر شنیده ایم که اندازه مشابهی وجود دارد اما اپل می تواند چهار مدل جدید را در ماه سپتامبر عرضه کند. طبق گفته یک تحلیل گر ، اپل یک گوشی 6.7 اینچی ، یک گوشی 5.4 اینچی و دو گوشی 6.1 اینچی را عرضه خواهد کرد.این ادعا را که ما دوباره شنیده ایم ، این بار از تحلیل گر معتبر اپل مینگ چی کو ، که می افزاید: هر چهار مدل دارای صفحه نمایش OLED و 5G خواهند بود ، اما یکی از مدل های 6.1 اینچی است. و یک 5.4 اینچی دارای دو دوربین عقب است.ما شنیده ایم که حداقل برخی از مدل های آیفون 12 می توانند صفحه نمایش های باریک تر ، ارزان تر و با انرژی بیشتری نسبت به آیفون 11 داشته باشند. این به نوبه خود ممکن است باعث شود تلفن های خود نازک تر و همچنین بین شارژ طولانی تر شوند.

مشخصات و دوربین ‌iphone 12

یکی دیگر از تغییرات بزرگ می تواند به شکل 5G باشد ، که بسیار مورد شایعه آیفون 12 قرار گرفته است. Kuo حتی می گوید که فکر می کند هر سه مدل از 5G پشتیبانی می کنند. ما به طور کامل انتظار داریم حداقل یکی از آنها را داشته باشیم ، با توجه به این که چندین منبع به همان اندازه پیشنهاد کرده اند و تعدادی از تلفن های دیگر در حال حاضر از 5G پشتیبانی می کنند.این می تواند به خوبی توسط یک پردازنده 5 نانومتری A14 Bionic در آیفون 12 پشتیبانی شود.آن چه برای مصرف کننده متوسط ​​معنی دارد ، آیفون باتری حتی بیشتر و از توان بیشتری است. این امر بسیار چشمگیر خواهد بود ، با توجه به اینکه عمر باتری آیفون در حال حاضر بهترین چیزی است که ما تاکنون از اپل دیده ایم.

اسمارت فون ‌iphone 12 با رم تقویت شده

همچنین RAM می تواند تقویت شود ، به گفته تحلیل گران ادعا می کنند که آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس 6 گیگابایت از این تعداد دارند و از 4 گیگابایت نسبت به نسل قبلی خود برخوردار هستند. هرچند ظاهراً آیفون استاندارد 12 ظاهراً 4 گیگابایت خواهد بود. این چیزی است که اکنون دوباره شنیده ایم ، بنابراین ممکن است درست باشد.آیفون 12 ممکن است یک دوربین ارتقاء یافته را نیز به همراه داشته باشد ، با یک دوربین سه بعدی لیزری که شامل آن شایعه شده است. این به عقب خواهد بود ، و اگرچه فقط یک شایعه از لیزرها یاد می کند ، دیگری نیز در مورد یک اسکنر با عمق عمیق صحبت می کند ، در حالی که یک نفر به سنجش سه بعدی اشاره می کند ، بنابراین ممکن است این چیزی باشد که ما به نوعی می بینیم. این دو مدل برتر به همراه یک دوربین سه لنز ، این دوربین را دریافت می کنند ، در حالی که دو مدل پایین تر آنها فقط بدون داشتن حسگر سه بعدی می توانند یک دوربین لنز دوگانه را بدست آورند.سرانجام ، این احتمال وجود دارد که اپل بتواند در سال 2020 گوشی دیگری را به ترکیب خود اضافه کند ، احتمالاً آیفون SE 2 (اما با نام دیگری).

آیفون جدید باید خوب باشدو درخشان بیش ار حد انتظار. ما در حال صحبت کردن چیزهایی هستیم که حتی به آنها فکر نکرده ایم. چیزهایی که امیدواریم روشن ترین ذهن اپل در حال حاضر در آزمایشگاه های این شرکت در خواب باشد.این ممکن است مانند یک درخواست بسیار مبهم به نظر برسد. شاید چیزی که بیشتر از آیفون 12 می خواهیم طراحی جدید باشد. اپل چند سالی است که از زمان طراحی جدید با آیفون X دوباره طراحی شده است.مطمئناً ، بعضی چیزها پیچیده می شوند ، اما هسته اصلی همین است.این بیشتر به دلیل شکاف بزرگ است که ممکن است برای همه اجزای دوربین مورد نیاز Face ID لازم باشد ، اما ما دوست داریم در صورت امکان شاهد کوچک شدن یا حذف آنها باشیم.فراتر از آن ، ما واقعاً یک ظاهر کاملاً جدید را دوست داریم.

 

شما می توانید همه محصولات آیفون را از طریق این لینک مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *