اخبار, تلفن همراه

از نظر شما Mi A3 | Mi CC9 ؛ کدامیک بهتر است؟

از نظر شما Mi A3 | Mi CC9 ؛ کدامیک بهتر است؟

مقیاسه دو میانرده شیائومی Mi A3 | Mi CC9

این دو گوشی هوشمند Mi A3 | Mi CC9 ؛ شباهت های زیادی به هم دارند که در مقایسه با گوشی هایی در این رده همانند گلکسیA30 و گلکسی A50 گزینه های بهتری برای خرید در بازار هستند. این دو گوشی از نسل سوم تلفن های اندروید این شرکت هستند.

مقایسه Mi A3 | Mi CC9 از نظر طراحی

بدنه های این دو گوشی ترکیبی از شیشه و فلز خمیده هستند وهم چنین قاب هر دو گوشی شبیه به هم هستند. هر دو دارای دوربین سه گانه ولوگوی شیائومی هستند.اسپیکر ودکمه ی پاور وکم وزیاد در پایین گوشی ها قرار دارد و سمت چپ هم خشاب وسیمکارت قرار می گیرد.بالای گوشی ها جک  ۳٫۵ میلی متری برای هندز فری است.

مقایسه Mi A3 | Mi CC9 از نظر نمایشگر

در پنل جلویی هر دو گوشی نمایشگر به همراه ناچ قطره ای وجود دارد که این حاشیه ها در CC9خیلی کمتر از A3است که گوشی را زیباتر جلوه می دهد.
طراحی این گوشی ها در این رده ی قیمتی واقعا فوق العاده هستند،چون هم کیفیت ساخت بالا یی دارندوهم ظاهری جذاب.
از نظر طراحی این گوشی ها از گلکسیA50وA30بهتر هستند.

وضوح صفحه Mi CC9 بالا تر از Mi A3

یکی از تفاوت های اصلی این دو گوشی صفحه نمایش است، پنل نمایشگرها دوباره این گوشی ها سوپر آمولد است ولی اندازه های آنها متفاوت است، CC9
۶٫۳۹اینچ واندازه ی صفحه نمایش A30 حدود ۶٫۰۱می باشد.
صفحه نمایش CC9 همراه با رزولوشن ۱۰۸۰در ۲۳۴۰کیفیت عالی دارد و رنگها را به خوبی نشان می دهد و می تواند با گوشی های هم رده خودش مثل p30lite رقابت کند،اما نمایشگر A30 در این رینج جالب نیست که رزولوشن ۷۲۰در۱۵۶۰دارد وکیفیت تصاویر در آن پایین است.

باتری

هردو گوشی باتری ۴۰۳۰میلی آمپری دارند و عملکرد شارژ دهی  آن ها عالی است.ضخامت باتری۸٫۶۷میلی متر است.ابن دو گوشی می توانند حدود ۴تا۵ساعت برای بازی کردن دوام داشته باشند و در حدود ۳۰دقیقه شارژ می شوند.برخی از ویژگی های اضافی مانند NFCوکنترل از راه دور ماندن قرمز بسیار مفید است و احساس خوبی به شما می دهد.

دوربین

دو گوشی CC9 و Mi A3 هردو هدفشان برتری در عملکرد گوشی می باشد،این دو گوشی ۵دوربین ، از جمله حسگر اصلی ۱۰۹مگا پیکسلی و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۵برابری دارند.
شیائومی محصولات خانواده CC خود را برای کاربران خلاق و کنجکاوی توسعه می‌بخشد که به عکاسی علاقه‌مند هستند و از طرفداران یک گوشی هوشمند هستند که بتواند هر نوع عکسی بگیرد. این می‌تواند شامل عکاسی عریض از مناظر، عکاسی با زوم 5 برابری باکیفیت، عکاسی در شرایط نوری کم به لطف سنسور ISOCELL Bright HMX سامسونگ، عکاسی ماکرو و عکاسی پرتره با پس زمینه‌ی تار باشد. البته دوربین 108 مگاپیکسلی موجود در این گوشی جدید نیست، برای نخستین بار شاهد حضور آن در گوشی می میکس آلفا شیائومی بودیم و حالا بار دیگر در یک گوشی دیگر برند شیائومی حضور پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود این سنسور با توسعه‌ی مشترک دو شرکت سامسونگ و شیائومی طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *