اخبار, تلفن همراه

آیپد پرو 2018 با ظاهری جدید و مشخصات فنی عالی در راه است

آیپد پرو 2018

به تازگی اخبار جدیدی از آیپد پرو 2018 اپل به گوش می رسد. طبق آخرین رندر آیپد پرو 2018 اپل (Apple iPad Pro 2018) این تبلت برای بار دیگر نیز بدون ناچ صفحه نمایش عرضه می شود. مشخصات و جزییات ظاهر جدید تبلت آیپد پرو 2018 را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

آیپد پرو 2018

اپل قصد دارد که پاییز را با رونمایی از مدل جدید آیپد خود در سال 2018 پر رونق تر کند. آیپد پرو 2018 جدیدترین مدل تبلت این شرکت خواهد بود که تا هفته اینده رونمایی می شود. شایعاتی که ادعا می‌کنند اپل قصد دارد در هفته‌های پیش رو از یک آیپد پرو جدید پرده برداری کند به سرعت در دنیای مجازی در حال دست به دست شدن است. در همین حال و پیرامون تمام شایعات موجود ، رندر جدید آیپد پرو 2018 که توسط یک افشاگر توییتری با نام کاربری Ben Geskin به انتشار رسیده، می‌تواند جزییات کامل و دقیقی را از آنچه که اپل در آیپد بعدی خود به نمایش خواهد گذاشت رونمایی می کند.

آیپد پرو 2018

آیپد پرو 2018

البته همانطور که از گذشته اپل مشخص است، امسال برای اولین بار نبوده که رندرهای آیپد جدید این شرکت به صورت مجازی رونمایی می شود و در برابر دید عموم قرار می گیرد. برای نخستین بار ماه سپتامبر بود که تصاویری سه بعدی از این تبلت به انتشار رسید. آنچه که از این رندرها دستگیر ما می‌شود، یک بازطراحی بزرگ نسبت به تبلت های آیپد پرو کنونی و شباهت زیادی است که آن با آیفون ایکس اپل دارد هر چند که باز هم عدم وجود ناچ و بردگی بالای صفحه یکی از جزییاتی است که در طراحی و رندر های این محصول به چشم می آید.

بر اساس رندر جدید آیپد 2018 ، و مشخصاتی که از این تبلت جدید فاش شده است، این تبلت شامل یک نمایشگر لبه به لبه و حذف کلید هوم (به معنای استفاده از فیس آی دی) می‌شود، اما در بالای نمایشگر، برخلاف آیفون 10 هیچ قسمت بریده شده‌ای دیده نمی‌شود و این بدان معناست که حاشیه بالایی به قدر کافی فضا برای میزبانی از قطعات دوربین TrueDepth اپل را خواهد داشت.

اپل در این زمینه به سردرگمی رسیده است، چرا که در محصولات جدید 2018 خود ، آیفون XS و آیفون XS Max نیز دیگر از ناچ بالای صفحه نمایش استفاده نکرده و آن را در محصولات جدید خود به کار نبرده است. به نظر می رسد عدم جایگذاری این قابلیت در آیپد 2018 نیز ، دلیلی دیگر بر عدم پافشاری اپل روی چنین طراحی باشد، طراحی که در سال 2017 ، برای گوشی پرچمدار خود یعنی آیفون X به کار برد.

از سوی دیگر از مشخصات فنی و جزییات ظاهری آیپد پرو 2018 نیز خبرهایی به گوش می رسد. این که شایعاتی مبنی بر اینکه آیپد پرو جدید اپل احتمالا فاقد جک هدفون خواهد بود و از درگاه USB-C‌ به جای لایتنینگ استفاده خواهد کرد، یکی دیگر از جزییات مشخص شده این تبلت جدید اپل است.

البته توجه داشته باشید که ممکن است این گزارش‌ها شایعه‌ای بیش نباشند، اما از آنجایی که تنها چند هفته تا رونمایی از تبلت های سال 2018 اپل باقی مانده است، ما می‌توانیم به زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. به نظر می رسد که رویکرد اپل در مورد محصولات جدید خود به سرعت تغییر کرده و چه از لحاظ طراحی داخلی و چه از لحاظ فنی، محصولات خود را بهبود بخشیده است. همانطور که آخرین بنچمارک تخصصی آیفون XS Max در انتوتو ، نشان می داد که این گوشی از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از سایرین رقبا (مخصوصا هواوی پی 20 پرو و گلکسی نوت 9 ) قرار گرفته است. بنابراین نتیجه میگیریم که آیپد پرو 2018 جدید اپل نیز چیزی از آیفون XS Max کم نداشته باشد و با وجود پردازنده A12 bionic بتواند از بسیاری از رقبای تبلتی خود پیشی بگیرد.

اگر شما نیز از کاربران اپل، چه محصولات آیفون و چه محصولات آیپد هستید، نظرات خود را در مورد محصولات جدید اپل با ما در میان بگذارید.

خرید لوازم جانبی مربوط به محصولات اپل

خرید لوازم جانبی آیپد اپل

خرید لوازم جانبی آیفون XS MAx

خرید لوازم جانبی آیفون XS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *