اخبار, تلفن همراه

هر سه مدل آیفون 11 اس در سال 2020 به صفحه نمایش اولد مجهز می شوند

آیفون 11 اس

هر سه مدل گوشی اپل آیفون 11 اس که در سال 2020 رونمایی می شوند به پنل اولد ساخته شده توسط شرکت سامسونگ مجهز خواهند شد. هر چند که هنوز مشخص نیست ال جی نیز در ساخت این پنل ها همکاری دارد یا خیر اما به طور قطع هر سه مدل گوشی آیفون 11 اس 2020 به پنل اولد مجهز خواهند شد.

امسال همه منتظر رونمایی گوشی آیفون 11 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بودند اما اپل تصمیم گرفت که این امر را به سال 2020 موکول کند. حالا به نظر می رسد که برای سری آیفون 11 اس که در سال 2020 رونمایی می شود هر سه گوشی به پنل های اولد سامسونگ و شاید ال جی مجهز خواهند شد و همه این پنل ها قابلیت مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را دارند.

مشخصات آیفون 11 اس

شرکت اپل از سال گذشته در کنار دو گوشی اصلی پرچمدار خود اقدام به معرفی مدل سومی هم با مشخصات مشابه، اما با سایز متفاوت کرده است. اگر حدس زده باشید ما در حال صحبت درباره آیفون ایکس آر (iPhone XR) و آیفون 11 (iPhone 11) هستیم که در سال 2018 میلادی معرفی شده‌اند. احتمالا به دلیل کنترل هزینه‌ها، سری جدید گوشی های آیفون همانند مدل‌های پرچمدار مجهز به صفحه نمایش اولد نباشند. در هر صورت شرایط در سال آینده و هنگامی که اپل گوشی آیفون 11 اس را معرفی کند، تغییر خواهد کرد.


محصولات مرتبط:


بر اساس گزارش Korea Electronics Times، اپل در پاییز آینده قصد دارد سه مدل جدید آیفون 11 اس را معرفی کند که اندازه صفحه نمایش آن‌ها 5.4 ، 6.1 و 6.7 اینچ خواهد بود. اینطور که پیداست دو مدل از آن‌ها (5.4 و 6.7) پنل‌های نمایشگر را از سامسونگ دریافت خواهند کرد و پنل‌های نمایشگر مدل 6.1 اینچ هم به صورت اشتراکی از سامسونگ و ال جی خواهد بود. توجه داشته باشید که هر سه مدل مجهز به صفحه نمایش‌های اولد خواهند شد.

آیفون 11 اس

از جمله امکانت دیگری که به آیفون 11 اس افزوده خواهد شد، رفع مشکل آنتی دهی این گوشی است. اپل تا کنون از باند اینتل روی این محصولات استفاده کرده است اما به طور حتم سال آینده بر اساس قراردادی که با کوالکام منعقد می شود باند های آنتن دهی کوالکام روی گوشی های جدید آیفون 2020 مجهز گردد تا بتواند از اینترنت نسل 5G نیز پشتیبانی کند. در عین حال شرکت مستقر در کوپرتینو هم طراحی آنتن های تلفن را بهبود ببخشد، علی‌الخصوص این که از آنتن های بیشتری استفاده نماید و امواج میلی‌متری را هم پشتیبانی کند.

اپل و کوالکام در نیمه نخست سال جاری میلادی با هم به توافق رسیده‌اند و به نظر می‌رسد شرکت اپل زمان کافی برای جایگزین کردن پایه جدید آنتن را دارد. در صورتی که صفحه نمایش‌های اولد با رزولوشن بالا به کارگیری شود و مشکل سیگنال هم رفع شود، انتظار می‌رود قیمت آیفون 11 اس در سال آینده افزایش پیدا کند.

سه سری آیفون 11 در سال 2019 با قیمت های 750،999 و 1099 دلار عرضه شد. با به کار گیری پنل اولد در هر سه گوشی و پشتیبانی از اینترنت 5G به نظر می رسد که قیمت هر سه گوشی حدود 200 دلار افزایش پیدا کند.

اطلاعات بیشتر، مشخصات فنی، جزییات سخت افزاری و سایر موارد گوشی آیفون جدید را از وبسایت موب خرید دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *