اخبار, تلفن همراه

آپدیت جدید گوشی گلکسی A50 سامسونگ عرضه شد

گلکسی A50

گوشی گلکسی A50 سامسونگ یکی از بهترین میان رده های عرضه شده سامسونگ است و می توان آن را یک گوشی تمام عیار، با قیمت مناسب ، دوربین عالی و مشخصات فنی قدرتمند نامید.

گلکسی A50

در جدیدترین آپدیت گوشی گلکسی A50 که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده ، بسته امنیتی جدید برای گوشی عرضه شده به علاوه این که برای دوربین گوشی گلکسی A50 نیز به روز رسانی های نرم افزاری منتشر شده است که می تواند امکانات بسیاری را برای عکاسی در شب، فیلم برداری آهسته و اسلو موشن و سایر مد ها فراهم کند. در ادامه این آپدیت را به همراه تمامی امکانات اضافه شده بررسی می کنیم.

در فهرست تغییرات این به‌روزرسانی که با شماره ورژن A505FDDU2ASF2 حجمی معادل 422 مگابایت دارد، تنها به ارتقای امنیت دستگاه و بهبود پایداری Knox Guard اشاره شده است. اما به گزارش یکی از کاربران، تازه‌ترین آپدیت سامسونگ گلکسی A50 امکانات جدیدی مانند Night Mode (حالت شب) و ضبط ویدیوی سوپر اسلوموشن را نیز به دوربین دستگاه اضافه می‌کند. امکاناتی که می تواند نرم افزار دوربین گوشی را بیش از پیش بهبود ببخشید. هر چند که سیستم عکسبرداری و فیلم برداری روی گوشی گلکسی A50 بسیار استثنایی است.

یکی از دلایل دیده نشدن زیاد این به روز رسانی، عدم وجود آن در امکانات اصلی گوشی است و باید به طور دستی فعال شود. برای این کار به بخش تنظیمات گوشی بروید و بخش های سوپر اسلومو و نایت مد را فعال کنید. از دیگر قابلیت های اضافه شده به گوشی گلکسی A50 می توان به سیستم خودکار تشخیص QR کد و بدون داشتن نرم افزار شخص ثالث روی این گوشی اشاره کرد.

در حال حاضر، روند انتشار آپدیت جریان دارد و کاربران نوتیفیکیشن مربوطه را دریافت خواهند کرد. هر چند که اگر نمیخواهید صبر کنید، می توانید با دسترسی به بخش تنظیمات گوشی، بخش به روز رسانی و آپدیت، برای صحت دسترسی به این به روز رسانی به صورت دستی آپدیت را انجام دهید تا گوشی شما به آخرین بسته امنیتی ارائه شده و همچنین قابلیت های عکسبرداری مجهز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *