اخبار, تلفن همراه

آپدیت اندروید 10 برای گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ عرضه شد

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 10

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد. این آپدیت با قابلیت های بسیار جدید برای گوشی سامسونگ همراه است و همچنین رابط کاربری وان یو آی گوشی را نیز بهینه سازی کرده و جزییات آن را بهبود می بخشد.

پس از انتشار عکس‌های تبلیغاتی مختلف، سامسونگ سرانجام آپدیت اندروید 10 بتا را برای گوشی‌های گلکسی اس 10، اس 10 ای، اس 10 پلاس و اس 10 5 جی خود در سراسر جهان منتشر کرد. این فریمور که مدتیست در کره موجود است و کاربران دیگر کشورها چند روزی به آن دسترسی پیدا کرده‌اند، استفاده از یک سیستم ناوبری جدید بر پایه‌ی ژست‌های حرکتی، حالت تمرکز (Focus Mode) و دیگر تغییرات جدید رابط کاربری One UI را پیش از عرضه‌ی دهمین نسخه‌ی رسمی اندروید به کاربران ارائه می‌کند.

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 10

همچنین تغییرات عمده ای روی رابط کاربری وان یو آی دیده می شود. به طور مثال پاپ آپ ها و نوتیفیکیشن کوچک تر شده و جایگاه دکمه ها ثابت می ماند. همانطور که در تصویر هم می بینید، زمانی که در حال بازی هستید ایجاد تماس، ارسال اعلان یا سایر موارد باعث گرفتن کل صفحه و پرت شدن حواس نخواهد شد. بنابراین به طور کل بهینه سازی مثبتی روی رابط کاربری از طریق آپدیت اندروید 10 گلکسی اس 10 صورت گرفته است.همچنین بخش تنظیم صدا که روی صفحه نمایش داده می شود کوچک تر شده و سایه آن نیز کمتر دیده می شود.

حالت تیره (Dark Mode) نیز دستخوش تغییراتی شده و حالا از کاهش شفافیت نور پس زمینه پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نوشته، رنگ‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و ساعت روی صفحه‌ی قفل را نیز به منظور آسودگی بیشتر هنگام خواندن تنظیم کند.


محصولات مرتبط:


البته در آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 10 ، یک مد فوکوس نیز اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید بعضی برنامه ها را در زمان معین به طور کلی در بکگراند نگه دارید تا موجب عدم تمرکز نشود. البته این مد زمانی به کار می آید که یا در بازی هستید، یا ویدیو می بینید ، یا ویدیو کنفرانس دارید و سایر مواردی که باید چهار چشمی در گوشی نگاه کنید و حواستان به آن باشد.

به منظور بررسی آخرین بیلد آزمایشی اندرود 10 گوگل، کاربران گوشی‌های گلکسی اس 10 ابتدا باید در اپلیکیشن Samsung Members ثبت نام کنند. البته توصیه می‌کنیم با توجه به وجود باگ‌های زیاد،‌ نسخه‌های اولیه‌ی این به‌روزرسانی آزمایشی را روی گوشی اصلی خود نصب نکنید. احتمال بروز مشکلات مختلف برای دیوایس شما وجود دارد. بنابراین تا اواسط آبان ماه برای دریافت نسخه اصلی اندروید 10 روی گلکسی اس 10 صبر کنید تا ورژن پایدار تر از آن منتشر شود. هر چند همین الان هم می توانید نسخه بتا را مستقیما از قسمت تنظیمات، بخش Update ، دانلود و روی گوشی نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *