اخبار, تلفن همراه

آنر 9 ایکس پرو ، با دوربین سلفی پاپ آپ به زودی رونمایی خواهد شد

آنر 9 ایکس پرو

گوشی آنر 9 ایکس پرو که یکی از محصولات بالارده آنر به حساب می آید به زودی با دوربین سلفی پاپ آپ و یک دوربین اصلی سه گانه معرفی خواهد شد. به تازگی تصاویر جدید و رندر ماننده از این گوشی توسط ایوان بلیس به ثبت رسیده که وجود دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین اصلی سه گانه را روی گوشی تایید می کند.

زمان عرضه گوشی آنر 9 ایکس پرو به احتمال قوی اول مرداد ماه خواهد بود.

پس از درز اطلاعات نسخه اصلی گوشی آنر 9 ایکس در هفته‌ی گذشته٬ به چند روز نکشید که ایوان بلس٬ افشاگر مشهور دنیای فناوری با انتشار تصاویر شماتیک گوشی آنر 9 ایکس پرو ٬ خبر از عرضه‌ی برادر بزرگ‌تر این گوشی همراه آن در آینده‌ای نزدیک داد. در مجموع طراحی و دوربین پاپ آپ این گوشی با نسخه‌ی اصلی یکسان است٬ اما مدل پرو از دوربین سه گانه پشتی بهره می‌برد و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز روی قاب آن قرار خواهد داشت.

آنر 9 ایکس پرو

از نظر مشخصات سخت افزاری ، این گوشی یکی از بهترین گوشی ها به شمار می رود. این گوشی به یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX582 ، یک لنز اولتراواید و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجعز شده است. البته صفحه نمایش گوشی از نوع IPS LCD است و به احتمال قوی اندازه صفحه نمایش 6.8 اینچ باشد. روی این گوشی یک نمایشگر با بیشترین میزان نسبت به بدنه به کار گرفته شده به طوری که احتمال دارد این نرخ برابر با 90 درصد باشد.

پردازنده‌ی داخلی گوشی آنر 9 ایکس پرو ٬ تراشه‌ی تازه معرفی شده‌ی کایرین 810 خواهد بود که هواوی آن را همراه با گوشی نوا 5 خود به بازار معرفی کرد. از دیگر مشخصات فنی گوشی می‌توان به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 20 وات اشاره کرد. گفته می‌شود گوشی در تاریخ اول مرداد ماه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گوشی جدید آنر قیمتی برابر با 350 دلار خواهد داشت. باید منتظر بمانیم و سایر ویژگی های این گوشی را نیز طی دو هفته آینده به همراه جعبه گشایی گوشی و لوازم جانبی موجود روی آن نظاره گر باشیم.

نظر شما در مورد گوشی  جدید آنر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *